قتل شوهر با روسری در ولنجک تهران+عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری مادر و دختری خبر داد که طی یک نزاع و درگیری اقدام به ارتکاب جنایت خانوادگی کرده و قصد داشتند تا با ظاهرسازی مانع از کشف واقعیت شوند .

قتل شوهر با روسری در ولنجک تهران+عکس

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : ساعت 7 روز چهارم دی ماه وقوع یک فوت مشکوک از طریق مرکز اورژانش به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد ؛ با حضور مأموران کلانتری 163 ولنجک در محل اعلام شده ، خانم 40 ساله ای به مأموران عنوان کرد که صبح روز چهارم دی ماه متوجه فوت همسرش ( 57 ساله ) در داخل اتاق خواب شده است .

با اعلام نظریه ی اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشکوک ، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده اولیه با موضوع "فوت مشکوک" تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات اولیه اعضای همسر و دختر متوفی :

همسر متوفی ( 40 ساله ) پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی ، در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت : " دیشب همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان ( 9 ساله ) بود که ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزا کرد . به رفتار او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما دو نفر با هم شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد که با دخالت دختر بزرگترمان به نام ناهید ( 18 ساله ) درگیری ما تمام شد و در ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت ؛ صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه ها به مدرسه بیدار کنم که متوجه شدم بدن همسرم کاملا سرد شده و او نفس نمی کشد .

اعتراف به ارتکاب جنایت :

در شرایطی که همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یکسان عنوان کرده بودند که صبح چهارم دی ماه متوجه مرگ متوفی در داخل اتاق خواب شدند اما با بررسی تیم پزشکی قانونی و اعلام نظریه علت مرگ به علت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی ، برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی این دو نفر نهم دی ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

همسر متوفی در اظهاراتی جدید با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و قتل همسرش گفت : "همسرم خیلی زود عصبانی می شد و در حالت عصبانیت کنترل خودش را از دست می داد طوریکه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود ؛ در سوم دی ماه همسرم در حال درس دادن به دختر کوچکمان که تنها 9 سال بیشتر ندارد ، بود که ناگهان عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد ؛ به رفتار او با بچه اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد تا به سمت من حمله ور شده و با من درگیر شود و حتی با مشت ضربه ای محکم به سینه ام زد و من روی زمین افتادم . در این زمان همسرم روی مبل نشست ؛ در حالیکه دیگر از رفتار همسرم با خود و دخترانم خسته شده بود ، روسری خود را برداشته و دور گردن همسرم انداختم ؛ آنقدر فشار دادم که همسرم از نفس کشیدن افتاد پس از آن برای آنکه موضوع را مرگ عادی نشان دهم ، با دختر بزرگم ( ناهید 18 ساله ) جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت خواب قرار دادیم و فردای آن با اورژانس تماس گرفته و سعی کردیم مرگ همسرم را عادی نشان دهیم ".

ناهید نیز با تأیید اظهارات مادرش عنوان کرد : خیلی تلاش کردم تا مانع مادرم شوم اما او بسیار عصبانی شده بود ؛ از ترس اینکه مادرمان نیز به اتهام قتل [ عمد ] دستگیر می شود و من و خواهر کوچکترم دیگر کسی را نخواهیم داشت ، به مادرم کمک کردم تا جسد بابا را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهارات مادرم را تأیید کردم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و این مادر و دختر جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند .

منبع: برنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها