گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

بی توجهی به اصول ایمنی هنگام گودبرداری، ریزش ناگهانی دیوار حیاط منزل مسکونی را در خیابان ولیعصر رقم زد.

گودبرداری غیر اصولی یک مصدوم بر جای گذاشت

پس از وقوع این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، بلافاصله آتش نشان ان ایستگاه44 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ، ساعت 21:42 دقیقه شب گذشته به وردآورد، خیابان ولیعصر، کوچه توحید روانه شدند.

به گفته ناصر نظری معاد رئیس ایستگاه44 که به محل حادثه اعزام شده بود؛در محل حادثه یک زمین گودبرداری شده مشاهده می شد که قسمت دیواره شمالی آن به مساحت تقریبی 800 متر مربع و به ارتفاع 6 متر، بر اثر بارش باران دچار ریزش شده و در پی آن سقوط یک تیر برق را نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و با توجه به احتمال ریزش کف حیاط ساختمان مجاور به درون محل گودبرداری، از رفت و آمد افراد در اطراف محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

رئیس ایستگاه 44 خاطرنشان کرد: بنا به اظهار اهالی حاضر در محل، سیم قطع شده از روی تیر برق سقوط کرده به سر یکی از اهالی برخورد نموده بود و زیر خیابان نیز خالی شده و تنها پوسته آسفالت آن باقی مانده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولان ساختمان در حال ساخت، شخص آسیب دیده را تحویل عوامل ارژانس حاضر در محل دادند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل شهرداری ماموریت خود را پایان دادند.

منبع: پایگاه خبری 125

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها