گیرافتادن ۴۸ ساعته دزد بدشانس در لوله حاوی گریس! +تصاویر

در یک اتفاق جالب دزدی که شبانه قصد سرقت از یک رستوران را داشت، به مدت ۴۸ ساعت در لوله محتوی گریس گرفتار شد.

گیرافتادن ۴۸ ساعته دزد بدشانس در لوله حاوی گریس! +تصاویر

مردی که در یک رستوران به شکلی عجیبی گرفتار شده بود، پس از ۴۸ ساعت نجات یافت. این مرد که وارد یک رستوران چینی در کالیفرنیای آمریکا شده بود و به مدت دو روز در داخل یک لوله حاوی گریس گیر افتاده بود، توسط آتش‌نشانان بیرون کشیده شد. گروه عملیات نجات پس از دریافت گزارشی مبنی بر شنیده شدن صدای کمک از یک ساختمان، بلافاصله در محل حاضر شد و این مرد را نجات داد. مأموران پس از حاضر شدن در صحنه متوجه شدند که صدا از یک رستوران و از داخل هواکش آن شنیده می‌شود. مأموران با استفاده از یک نردبان خود را به محل مورد نظر رساندند و متوجه شدند صاحب صدا در واقع یک جوان ۲۹ ساله است که در داخل یک لوله فلزی حاوی گریس منتهی به بالای آشپزخانه رستوران گرفتار شده است.

اداره آتشنشانی آلامدا با انتشار چند عکس در فیسبوک نوشت: «وقتی در صحنه حادثه حاضر شدیم صدایی از داخل رستوران شنیده می‌شد. بلافاصله متوجه شدیم صدا از داخل هواکش می‌آید و با یک نردبان خود را به او رساندیم و جانش را نجات دادیم. این مرد جوان به ما گفت که دو روز است در داخل لوله محتوی گریس گرفتار شده است.»

یکی از تصاویر منتشر شده این مرد را در حالی که به طرز عجیبی تمام بدنش پوشیده از گریس است و در داخل لوله گیر افتاده، نشان می‌دهد. بنا بر گزارش پلیس محلی کالیفرنیا در چنین موقعیت‌هایی که فرد در داخل گریس گرفتار می‌شود، خروج از آن غیرممکن است.

این مرد در حالی که بسیار خسته و دچار کم‌آبی بدن شده بود، بلافاصله برای درمان به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شد و انتظار می‌رود به زودی بهبودی خود را بدست آورد. بنا بر گفته پلیس محلی آمریکا هنوز مشخص نیست که این مرد آیا با انگیزه سرقت از رستوران وارد آن شده بود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها