بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی گفت: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد گشت‌های مستمر موفق شدند بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱ میلیارد و ۷۱۷ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال را طی یک هفته کشف کنند.

بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

سردار ماشاء‌الله جان‌نثار اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

سردار جان‌نثار افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایجاد گشت‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از 33 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 1 میلیارد و 717 میلیون و 440 هزار ریال را طی یک هفته کشف نمایند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ تایباد با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آنها 33 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع مربوطه شدند.

61 هزار لیتر سوخت قاچاق در بیجار و سروآباد کشف شد کشف 287 میلیون لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 12 متهم در هرمزگان 104 هزار لیتر سوخت قاچاق در کردستان کشف شد؛ دستگیری 30 قاچاقچی

جان‌نثار در پایان با قدردانی از همه هم‌رزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال دهند.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها