کشف 834 فقره سرقت در کرمانشاه/دستگیری 58 قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی طی آذرماه در شهرستان کرمانشاه، گفت: یکی از نتایج اجرای این طرح ها، کشف 834 فقره سرقت بوده است.

کشف 834 فقره سرقت در کرمانشاه/دستگیری 58 قاچاقچی

سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: کشف این تعداد سرقت در مقایسه با آذرماه سال گذشته 63 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در ماه گذشته 516 نفر سارق نیز دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته اند.

سرهنگ مرزبانی افزود: بیشتر سرقت های کشف شده مربوط لوازم و قطعات خودرو بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از دستگیری 462 خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: از آن ها بیش از 58 کیلوگرم انواع مواد، 6 هزار قرص روانگردان و 650 عدد قلیان کشف و 6 واحد صنفی نیز در این راستا که به توزیع مواد مخدر می پرداختند، کشف شد.

وی در ادامه به دستگیری 58 قاچاقچی اشاره کرد و گفت: از این افراد 5 هزار و 438 قلم لوازم آرایشی قاچاق، 25 تن کود، 8 تن آرد، یک تن چای و 437 قطعه لوازم الکترونیکی کشف شد.

سرهنگ مرزبانی بیان کرد: بخش دیگری از اقدامات پلیس مربوط به مبارزه با اشرار بود که 23 نفر از اراذل و اوباش شهرستان دستگیر و مقدار قابل توجهی آلات جرم نظیر شمشیر، چاقو نیز از آن ها کشف شد.

این مقام انتظامی، توقیف 927 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ماموران پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به رضایتمندی مردم از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای این گونه طرح ها توسط پلیس ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها