۲۳ تن گوشت مرغ غیربهداشتی در گرمسار معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار از معدوم‌سازی ۲۳ تن گوشت مرغ غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این گوشت‌ها غیرقابل‌مصرف بودند.

۲۳ تن گوشت مرغ غیربهداشتی در گرمسار معدوم شد

سعید دهقانی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه اجرای طرح بازرسی از مراکز ارائه محصولات پروتئینی گرمسار، بابیان اینکه ۲۳ تن گوشت مرغ غیربهداشتی در شهرستان معدوم شد، بیان کرد: این محموله مرغ منجمد غیرقابل‌مصرف بود که پس از نمونه‌گیری به طریق بهداشتی معدوم شد.

وی بابیان اینکه منع مصرف انسانی دلیل اصلی معدوم‌سازی این مرغ‌ها محسوب می‌شد، افزود: برحسب گزارش یکی از واحدهای سردخانه نگهداری فرآورده‌های خام دامی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان به محل نگهداری این میزان گوشت مرغ مراجعه و پس از نمونه‌گیری نسبت به معدوم‌سازی آن‌ها اقدام کردند.

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار بابیان اینکه یکی از رسالت‌های این اداره درزمینهٔ مقابله با مواد غذایی ناسالم اعزام بازرسان بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت عمومی است، بیان داشت: این اداره برای تضمین سلامت غذایی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دهقانی بیان کرد: سلامت فرآورده‌های خام دامی موضوعی مهم است که مردم نیز باید به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشند و مواد موردنیازشان را فقط از مراکز معتبر تهیه کنند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها