2 سفره خانه و قهوه خانه متخلف در اراک مهر و موم شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 2 سفره خانه و قهوه خانه متخلف این شهر در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان مهر و موم شد.

2 سفره خانه و قهوه خانه متخلف در اراک مهر و موم شد

سرهنگ «مهدی تقوی نیا» افزود: ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی این استان برای همکاری با اتحادیه‌های صنفی از 11 سفره خانه و قهوه خانه در اراک بازدید کردند که علاوه بر مهر و موم 2 واحد صنفی به 6 واحد دیگر نیز اخطار داده شد.
وی بیان کرد: طرح نظارت بر اصناف مختلف به منظور رفاه حال مردم با جدیت ادامه دارد و دنبال می شود.

*** 10 کیلوگرم تریاک از در استان مرکزی کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 10 کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری و از داخل کیسه های برنج در یکی از شهرستان های این استان به دست آمد.
سرهنگ «احمد رضا چگینی» افزود: تریاک های کشف شده به شکل ماهرانه ای در کیسه های برنج جاسازی شده بود و در این راستا یک توزیع کننده دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

*** 390 کیلوگرم پوشاک قاچاق در آشتیان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: 390 کیلوگرم لباس خارجی قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان از یک دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط شد.
سرهنگ «محمدعلی گودرزی» افزود: این محموله قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال با کار اطلاعاتی به دست آمد و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها