رئیس حوزه قضایی جازموریان خبر داد؛

هلاکت یکی از عوامل اصلی شهادت فرمانده پاسگاه نهضت آباد جازموریان

فروغی از به هلاکت رسیدن یکی از اشرار معروف و مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با عوامل شرارت و ناامنی در منطقه جدی است.

هلاکت یکی از عوامل اصلی شهادت فرمانده پاسگاه نهضت آباد جازموریان

محمد فروغی با اشاره به هلاکت رسیدن یکی از اشرار معروف و مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه اظهار داشت: پس از یک ماه کار منسجم و فشرده اطلاعاتی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت اطلاعات سپاه استان و مسئولان ارشد قضائی استان، سرانجام عصر روز گذشته 23 مهرماه ضربه به عوامل شهادت شهید خاوشی‌زاده، فرمانده پاسگاه نهضت‌آباد در دستور کار دستگاه قضائی و اطلاعات سپاه استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این عملیات که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب‌العبور جازموریان به وقوع پیوست گفت: در نهایت شرور مسلح ارسلان فرامرزی به هلاکت رسید.

رئیس حوزه قضائی جازموریان با بیان اینکه در این عملیات، یکی از عوامل اطلاعاتی به فیض رفیع شهادت رسید، عنوان کرد: در این عملیات از محل اختفای اشرار مسلح، مقادیری سلاح و مهمات از قبیل اسلحه جنگی کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک و فشنگ کشف و ضبط شده است.

وی به سوابق شرارت متعدد فرد معدوم شده اشاره کرد و افزود: در کارنامه این شرور، اقداماتی از قبیل به شهادت رساندن مامور پلیس، قتل احدی از شهروندان، راهزنی و سرقت مسلحانه و حمل ونگهداری انواع سلاح و مهمات جنگی به چشم می‌خورد.

فروغی با بیان اینکه دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل پرونده صادر شده است گفت: از اقدامات اطلاعات سپاه و یکان تکاوری 115 امام جواد(ع) در رابطه با تامین امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد.

منبع: میزان

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها