تعقیب مرد زاغ زن با دوربین های مداربسته خیابان گاندی

سارق موتورسیکلت در حالی در تهران دستگیر شد که هرگز گمان نمی کرد دوربین مداربسته تصویرش را در اختیار پلیس بگذارد.

تعقیب مرد زاغ زن با دوربین های مداربسته خیابان گاندی

سرهنگ فرهاد حیدری، رئیس کلانتری 103 گاندی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در خیابان ظفر و تماس مالک وسیله نقلیه با مرکز فوریت های پلیسی 110، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده و بازبینی فیلم دوربین های مداربسته مشخص شد که سارق پس از مدتی زاغ زنی وارد مجتمع مسکونی شده و پس از اطمینان از عدم حضور نگهبان و مالک وسیله نقلیه، اقدام به سرقت کرده است.

رئیس کلانتری 103 گاندی ادامه داد: اما از آنجا که سارق متوجه دوربین های مداربسته نشده بود، چهره وی به صورت کامل ضبط شده و در اختیار ماموران قرار گرفت که این مساله به شناسایی وی منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با شناسایی متهم که یکی از سارقان سابقه دار این محدوده بود، نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و بلافاصله دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و تیمی از ماموران به محل اختفای متهم اعزام شدند.

کلانتر محله گاندی، اظهار داشت: در عملیات صورت گرفته، متهم که گمان نمی کرد به این سرعت شناسایی شود، دستگیر و برای تحقیقات به همراه موتورسیکلت مسروقه به کلانتری منتقل شد.

متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها