اعتراف گوشی قاپ ها به ۴۴ سرقت + عکس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری دو سارق گوشی قاپ با ۴۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه خبر داد.

اعتراف گوشی قاپ ها به ۴۴ سرقت + عکس

۴۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه خبر داد. سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی دریافت شکایت‌های متعدد شهروندان در شهر قدس مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با افزایش گشت زنی ها، دو سارق گوشی تلفن همراه را شناسایی کردند و با اخذ دستور قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه سارقان شدند و ضمن دستگیری آنان، ۴۴ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و مقادیری لوازم سرقتی را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بودند، اما در مواجهه با ادله و مستندات موجود، تصاویر دوربین‌های مدار بسته و شناسایی توسط تعدادی از شکات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۴۴ فقره سرقت اعتراف کردند که تحویل مراجع قضایی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان قدس با توصیه به شهروندان افزود: با توجه به افزایش قیمت گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن و همچنین رعایت نکردن هشدار‌های انتظامی توسط عده‌ای از شهروندان و این نکته که سرقت گوشی از سایر سرقت‌ها سریع‌تر انجام می‌شود، شاهد افزایش این گونه سرقت‌ها هستیم که امیدواریم شهروندان این موضوع را جدی بگیرند و با افزایش ملاحظات حفاظتی مانع از به سرقت رفتن اموالشان شوند.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین دلشاد
    0

    من حدود سه روز پیش گوشیم به سرقت رفت که حدود ۷ میلیون تومان قیمتش هست ولی از اینکه دوباره بخوام ببینمش نا امید هستم شما بیشتر مراقب گوشی هاتون باشید من سهل انگاری کردم?

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها