مهار آتش سوزی انبار 4 هزار متری ضایعات آهن در خلازیل

آتش سوزی انبار ضایعات آهن و لوازم مستعمل در خلازیل با تلاش آتش نشانان مهار شد

مهار آتش سوزی انبار 4 هزار متری ضایعات آهن در خلازیل

در ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی ضایعات دپو شده در انباری به وسعت ۴ هزار مترمربع، ستاد فرماندهی آتش نشان ی تهران نیرو های عملیات ایستگاه های ۸۱ و ۳۵ را به محل حادثه در خلازیل، خیابان شقایق به سمت غرب، قبل از چهارراه خلازیل، انبار بزرگ شقایق اعزام کرد.

امیر اصلان عزیزی رئیس ایستگاه ۸۱ که به همراه آتش نشانان به محل حادثه اعزام شده بود در این باره گفت: در یک انبار جمع آوری ضایعات آهن و لوازم مستعمل به مساحت ۴ هزار متر مربع از قسمت ضلع جنوبی مقدار زیادی ضایعات چوب به وسعت ۳۰۰ متر مربع طعمه شعله های آتش شده و دود و حرارت زیادی از دور زبانه می کشید.

وی افزود: نیرو های عملیات با رعایت اصول ایمنی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی از ضلع شمال، آتش سوزی را مهار و از سرایت آتش به کانکس های مجاور جلوگیری کردند.

عزیزی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور نیروی ایستگاه ۳۵ با استفاده از دو رشته لوله آبدهی از ضلع جنوبی اقدام به مهار آتش کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش، لکه گیری و بازدید و بررسی کامل محل حادثه با اطمینان از عدم وجود دود و شعله، انبار را تحویل مالک دادند و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها