صاعقه شدید برق برخی مناطق قم را قطع کرد/ ویدئو

رگبار شدید به‌همراه رعدوبرق شدید از دقایقی قبل سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان قم شده که تعمیر و اتصال مجدد برق در حال انجام است.

صاعقه شدید برق برخی مناطق قم را قطع کرد/ ویدئو

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ، گفت:بر اثر صاعقه رعد و برق ۲ پست ۶۳ کیلو ولت (قم مرکزی و مهدیه) از مدار خارج شده است.

یوسف صادقی ادامه داد: در همین راستا نیرو‌های شرکت توزیع نیروی برق استان قم و عوامل برق منطقه‌ای تهران جهت رفع مشکل در تلاش هستند.

کارشناس هواشناسی قم نیز روز پنجشنبه بیان کرد: در چند روز آینده برای بعدازظهر و اوایل شب بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

سعید اسماعیلی، افزود: از روز دوشنبه هفته آینده هوا صاف است و پدیده خاصی نیست؛ از امروز تا روز دوشنبه روند دما افزایشی می‌باشد.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها