اقدام به خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز

فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: خانمی جوان که از روی پل خودرویی قصد خودکشی داشت، با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

اقدام به خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به  خودکشی  دختری جوان روی پل "پیرنیا" شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری "14 مدرس" به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران مشاهده کردند خانمی جوان 19 ساله  قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب نماید که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ماموران با آرامش و فن بیان مناسب و همکاری ماموران  آتش نشانی  و اورژانس، موفق شدند وی را از این اقدام منصرف کنند. 

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش، قصد خودکشی داشته است، به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنند تا از بروز رفتارهای پرخطر این چنینی پیشگیری شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • تولد، تولد، تولدت مبارک
    2

    "موفق شدند وی را از این اقدام منصرف کنند":
    لطفا حالا که با تلاش دوستان انصراف داده، تا تغییر رشته نده، رهایش نکنید که یک خطر بالقوه برای شهر شیرازست.

  • علی
    0

    این چه وضعیت مسخره اییه که برای مردم درست کردین این همه خودکشی سرقت قتل فحشا خشونت به خدا نمیگم همه اش ولی اکثرش ریشه در فقر ومسائل اقتصادی داره چرا به درد مردم نمیرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها