قتل 4 زن در پرونده قاتل مرده

مرد کانادایی که 13 سال قبل در زندان جان باخت به قتل 4 زن متهم شد.

قتل 4 زن در پرونده قاتل مرده

به نقل از واشنگتن پست، در سال 1976به‌دنبال ناپدید شدن 2 دختر 14ساله به نام‌های اوا دووراک و پاتریشیا مک کوئین، تحقیقات برای یافتن آنها آغاز شد تا اینکه یک روز بعد از ناپدید شدن‌شان، اجساد آنها در زیرگذر بزرگراهی در شهر آلبرتا در کانادا پیدا شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که هر دو دختر نوجوان از سوی قاتل هدف تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسیده بودند.

پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل آغاز کرد تا اینکه چند‌ماه بعد ملیسا رهورک، 20ساله، وقتی به کوهنوردی رفته بود، ناپدید شد و روز بعد جسد او در یک گودال در کلگری پیدا شد. این قتل کاملا شبیه قتل‌های قبلی بود و شواهد نشان می‌‌داد که پلیس با یک قاتل سریالی روبه‌روست.

با این حال تلاش‌ها برای پیدا کردن قاتل نتیجه‌ای نداشت تا اینکه یک سال بعد دختری 19ساله به نام باربارا مک‌لین که در یک بانک محلی کار می‌کرد، پس از خروج از بانک ناپدید شد و جسد او نیز 6ساعت بعد در محلی در خارج از شهر پیدا شد.

همه شواهد از این حکایت داشت که هر 4 مقتول توسط یک نفر به قتل رسیده‌اند اما هیچ سرنخی از او نبود، جز دی‌ان‌ای او که در محل جنایت‌ها باقی مانده بود.

سال‌ها از این جنایت‌ها گذشت تا اینکه در سال 2003 پلیس فردی به نام گری آلن سرری را به جرم تجاوز جنسی، آدم ربایی و سرقت در کالیفرنیا دستگیر کرد. این مرد پس از محاکمه در دادگاه، به حبس ابد محکوم و راهی زندان شد.

او 8سال در زندان بود تا اینکه در سال 2011 به دلایل نامعلومی درگذشت. تا مدت‌ها پس از مرگ مرد زندانی، هیچ‌کس خبر نداشت که او در حقیقت همان قاتل سریالی بود که در همه این سال‌ها پلیس کانادا در تعقیبش بود. تا اینکه مدتی قبل

و با از سر‌گیری پرونده قتل‌های سریالی کانادا و بررسی دی‌ان‌ای قاتل، پلیس به گری آلن رسید. این در حالی بود که تحقیقات درباره این مرد نشان داد که او در همان زمانی که قتل‌های سریالی در کانادا رخ داده بود در این کشور زندگی می‌کرد و حتی یک‌بار به جرم تجاوز دستگیر شده بود.

با این اطلاعات اسرار جنایت‌های سریالی این مرد 13سال پس از مرگ او در زندان فاش و معلوم شد که وی همان قاتل سریالی بوده که پلیس در تعقیب او بود و از آنجا که در همه این سال‌ها از هویت‌های جعلی استفاده می‌‌کرد، هیچ‌وقت شناسایی نشده بود.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها