بازسازی صحنه قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران/ ویدئو

اراذل و اوباشی که چندی پیش در محله نازی‌آباد، اقدام به قدرت نمایی کرده بودند، پس از دستگیری به محل جرم بازگردانده و پلیس اقدام به بازسازی صحنه جرم کرد.

بازسازی صحنه قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران/ ویدئو

چند روز پیش فیلمی از درگیری شرارت‌آمیز سه نفر از اراذل و اوباش در محله نازی آباد منتشر شد که در آن این افراد با در دست داشتن سلاح سرد از مجله قمه، باعث اختلال در آرامش شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی محله شدند. پس از ساعاتی پلیس، این اشرار را دستگیر کرد.

صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ ادیبهشت‌ماه بازسازی صحنه جرم اراذل و اوباشی که در محله نازی‌آباد تهران اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند با حضور سرهنگ راستی، معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ انجام شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، شرارت رخ داده در محله نازی‌آباد را اینگونه تشریح کرد: در پنجشنبه شب دو هفته گذشته دو دختر به همراه برادر کوچکشان در حال عبور از خیابان بودند که این اشرار اقدام به بد و بیراه گفتن و ایجاد مزحمت کردند. برادر کوچکشان برای دفاع از آنها اقدام به پاسخگویی کرد که باعث شد این اشرار به سمت پسر بچه با سلاح سرد حمله‌ور شوند.

وی افزود: دو تن از شهروندان برای کمک به آنها با اشرار درگیر شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که یکی از آنها در بیمارستان بستری و یکی از آنها بعد ده روز مرخص شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: این ۳ نفر اراذل و اوباش، طی ۴۸ ساعت دستگیر شدند که ۲ نفر آنها فاقد سابقه و یک نفر آنها سابقه‌دار سطح یک است و چندین فقره سابقه دارد که به هیچ وجه آزاد نخواهد شد و اینکه متهمین فاقد سابقه باشند دلیل بر این نیست که با سلاح سرد به شهروندان حمله کنند. البته متهمین دارای سابقه مزاحمت نوامیس قبلی نیز بوده‌اند. این مجازات فرایندی دارد که این فرایند باید طی شود.

وی درباره تصمیمات قاضی پرونده افزود: تصمیم قاضی پرونده بر این بود که با متهمین بازسازی صحنه جرم صورت بگیرد. سهم شرارت و نوع جرمی که هر کدام از متهمین مرتکب شدند در فرایند پرونده باید مشخص شود.

منبع: حیات
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چندین بار همین مشکل رو داشته بازم از میشه ...خب چرا اینارو میگیرین ...ملت رو مسخره کردین یا خودتون

  • ناشناس
    0

    پلیس زحمت میکشه ووظیفش رابخوبی انجام میده واونهارا میگیره مشکل اژ ه ای است که میخوادبگه زندانها خلوت وخالیه آزادشون میکنه درسریعترین زمان ممکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها