متهم به قتل در دادگاه: پشیـمان نیستم!

مرد جوان که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود در حالی برای دومین بار در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که با صراحت عنوان کرد، اگر مقتول 10 بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.

متهم به قتل در دادگاه: پشیـمان نیستم!

زمستان سال ۱۴۰۰ مردی 50 ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است.
پس از آن مأموران پلیس اسلامشهر به محل که آپارتمانی 4 طبقه بود، رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی حدوداً 40 ساله به نام بهروز در محل جان باخته و همسر اکبر به نام مریم هم در حالت نیمه‌جان روی پله‌های راهرو افتاده است.
در ادامه جسد بهروز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مریم از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و اکبر نیز در محل جنایت دستگیر شد.
وی پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از 2 سال قبل به همسرم مشکوک شده بودم و بعد از مدتی در تلفن همراه همسرم به شماره و پیامک‌هایی برخوردم که با اسم یک زن ذخیره شده بود، اما وقتی با آن شماره تماس گرفتم یک مرد پاسخم را داد.

در ادامه با شکایت من و محکومیت مریم به شلاق پرونده بسته شد و او قول داد که دیگر خطا نکند. تا اینکه روز حادثه سرزده به خانه برگشتم و صدای پچ‌پچ دو نفر راشنیدم. بعد هم همسرم در را باز کرد و نگرانی را در چهره‌اش دیدم.

به سراغ اتاق‌ها و کمد دیواری رفتم اما کسی آنجا نبود و قرار شد همسرم را به کلاسش برسانم اما به یکباره احساس کردم کسی در خانه است و همسرم می‌خواهد به بهانه کلاس رفتن من را از خانه بیرون ببرد.

همان موقع صدایی از داخل سرویس بهداشتی شنیدم و فهمیدم کسی داخل آنجاست، به باجناقم زنگ زدم و خواستم به خانه ما بیاید او هم 5 دقیقه‌ای خودش را رساند.

بعد به‌سرعت به آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم و به سمت سرویس بهداشتی دویدم که مریم سعی داشت مانع ورودم شود و در نهایت با زور در را باز کردم و مرد غریبه‌ای را دیدم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد هم سراغ مریم رفتم و به او هم چاقو زدم و با پلیس تماس گرفتم.
در ادامه مأموران سراغ خانواده مقتول رفتند و مشخص شد که او همسر و دو فرزند دارد.
 با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه دادگاه

در این جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد. پس از آن متهم با پذیرش اتهامش گفت: از قتل نه‌تنها پشیمان نیستم بلکه اگر او 10 بار دیگر هم زنده می‌شد باز هم او را می‌کشتم.
با پایان دفاعیات متهم، قضات ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه بعدی و تحقیقات بیشتر موکول کردند.

دومین جلسه دادگاه

در این جلسه بار دیگر مادر قربانی درخواست قصاص کرد. بعد از آن دوباره متهم به جایگاه رفت و اظهاراتش را در مراحل بازجویی و جلسه اول رسیدگی تکرار کرد.
با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به قصاص و همچنین حبس و دیه محکوم کردند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    4

    کار خوبی کرده طرف تو خونش دیده باید اون زن رو هم میکشت غیرت ایرانی همینه انتظار داشتید دسته گل بده به مقتول

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      وقتی حیای زن رو از بین می برید انتظار چنین اتفاقاتی رو هم داشته باشید

    • ناشناس
      0

      تو خونه ديده بايد بكشه؟شايد تعمير كار بوده بايد به قانون مراجعه كرد پس قانون براي چيست ما نبايد مجري قانون باشيم اينجوري سنگ روي سنگ بند نميشه

  • داریوش
    1

    بحث زن یا مرد بودن نیست .... اگر نوشته واقعی است کسی دیگر جای آن مرد بود باید چکار می کرد که قانون آن رو اعدام نمی کرد ...... طلاق پس غیرت چه می شود...مدرن بودن پس دین و مذهب چه می شود.. بی خیالی پس حس عذاب لاشی بودن چه می شود ....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسلام کجاست اینا دنبال بهانه ای هستن تا مردان با وجود رو از بین ببرند

  • ناشناس
    3

    به به چه قانونی، اگه واقعا این فرد در دستشویی خانه قاتل بوده، و ارتباط در پرونده قبلی ثابت شده قطعا مهدورالدم است و قصاص بی مورد است

  • ناشناس
    4

    لعنت خدا با کسانی که می‌دونن طرف شوهر داره باز میرن عذابی دردناک گرفتار بشن که با زندگی مردم بازی میکنن

  • محمدایمان
    5

    نتیجه ازدواج با ....
    داداشم نمیکشتیش من از تو غیرتی ترم اما فهمیدم که مثلا من همین کارو بکنم مثل تو میشم اون خانوم نهایت زندگیش و میکنه و منم اعدام
    در صورتی که پدرم همیشه میگفت تا زن نخواد هیچ اتفاقی اتفاقی نیست
    قصاص محکوم شدی اما امیدوارم در ارامش باشی

  • ناشناس
    2

    لعنت به قانون ایران باید جایزه بهش بدهند نه اینکه به اعدام محکوم شوند

  • همرزم هادی
    2

    حکم قصاص برای این مردغیرتی قابل فرجام خواهی است لطفا قاضی پرونده خودش راجای اوقراربدهداوبایدزنده بماند تااین جنایتها کم شود

  • ناشناس
    2

    تومحله ما زنی بود زیبا وهم اسم همین خانم که سه بار بخاطر روابط نامشروع طلاق گرفته بود جالب اینجاست باوجود اینکه سه بارطلاق گرفته بود باز هم شوهر پیداکرد ولی اینبار شوهرش از اون بی غیرت های بی رگه وهنوز هم این خانم فاسد به روابط نامشروع خودش داره ادامه میده وکسی هم جلوشو نمیگیره تا اینکه چندماه پیش یکی از آشناها مون رفته بود آزمایش چکاپ بده دیده بود اون خانم داره گریه میکنه وقتی از پرستار جویا میشه میبینه مبتلا به ایدز شده واینجاست که میگن چوب خدا بی صداس ولی اینجاش وحشتناکه که هنوز هم داره به کثافتکاریش ادامه میده ولی بغیراز من واون رفیقم هیچکس نمیدونه که این فاحشه بیماری هم داره

  • ناصر
    4

    الان حکم زنی که با خیانت کردن به شوهرش باعث نابودی
    زندگی دو نفر دیگر شده است چیه ؟ قبلا که شوهر داشت
    هرکاری دلش میخواست میکرد حالا آزادنه با خیال راحت تر
    به معاشرت با سایر مردان !!!!! میپردازد و در دلش به حال آن
    دو نفری که بکشتن دادشان میخندد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      شما برو از بی‌حجابی زنان دفاع کن

  • ناشناس
    4

    تمام این حرفایی که زده شده و غیرت و خیانت ....
    حتما مد نظر قضات بوده و خیلی بیشتر هم قانون را میشناسند ، نمی شود به صرف دیدن یک مرد غریبه داخل خانه او را به قتل رساند دیدن آن مرد و خیانت زن ، شرایط خاصی دارد ....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      امیدوارم برات پیش بیاد ببینم بازهم همین نظر را داری

  • عطا
    3

    اکبر از ناموسش دفاع کرده قصاص برای چه ایا این حکم ظالمانه ودور از عدالت نیست.

  • ناشناس
    0

    شوهر منم خیانت می‌کنه آیا اگه.......
    مجازات نمیشم؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    هم خودت وهم بچه هايت را بدبخت كردي مرد حسابي طلاقش مي دادي تمام

  • هادی
    0

    باسلام

    اکبرباوجودغیرتی ‌وتعصبی بودنش بهترین کاروکرده.وقتی طرف توخونش واسه خیانت اومده بایدچکارمیکرده؟ازش تشکرمیکرده می‌گفته بروبه سلامت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها