بخشش جوانی که دوستش را در دعوای بچه‌گانه کشت

پسری جوان که دوستش را در درگیری‌ای با یک ضربه چاقو به قتل رسانده‌ است، با رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرد.

بخشش جوانی که دوستش را در دعوای بچه‌گانه کشت

متهم که برای کار در معدن سراغ دوستش رفته بود با او درگیر شد و با وارد کردن ضربه‌ای به سینه‌اش او را کشت.

این پرونده دو سال قبل به جریان افتاد و پلیس در جریان درگیری مرگباری میان دو دوست قرار گرفت. با حضور مأموران در محل، متهم بازداشت شد. این جوان به نام بهرام در بازجویی‌ها به قتل دوستش رضا اعتراف کرد و گفت به خاطر یک درگیری او را زد و قصدش دفاع از خودش بود.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در این میان اولیای دم اعلام گذشت کردند. 

بهرام در جلسه دادگاه گفت: من برای کار سراغ دوستم رضا رفته‌ بودم. به من گفته بود می‌توانم در معدن کار کنم. سر موضوع بچه‌گانه‌ای با رضا بحث کردیم و در کمال تعجب رضا روی من چاقو کشید. چاقو را گرفتم تا از خودم دفاع کنم و یک ضربه به رضا زدم. اصلاً فکر نمی‌کردم ضربه کشنده باشد.

متهم در ادامه به سمت پدر مقتول رفت و با بوسیدن پای او درخواست حلالیت کرد و گفت: از اتفاقی که افتاده خیلی ناراحت و متأسف هستم. پدر من خانه‌اش را که تنها دارایی‌اش بود، فروخت و به اولیای دم داد تا رضایت آنها را بگیرد. من خیلی پشیمان هستم و از دادگاه نیز درخواست بخشش دارم.

متهم گفت: من آدم دعوایی نیستم. سن زیادی هم ندارم. می‌خواستم کار کنم و زندگی‌ام را بسازم. همه می‌دانند کار در معدن چقدر سخت است. من قبول کرده ‌بودم در معدن کار کنم. اگر لات بودم و می‌خواستم نظم جامعه را به هم بزنم برای کار به معدن نمی‌رفتم. قتل واقعاً اتفاقی بود.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها