عاملان شرارت و تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نوشهر از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت و تیراندازی در عملیات ویژه ماموران پلیس در این شهرستان خبر داد.

عاملان شرارت و تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی اکبر درویشی روز سه شنبه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی افرادی به سمت شهروندان در یکی از محلات نوشهر که موجب رعب و وحشت و جرح شهروندان شده بودند بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که پنج نفر به دلیل اختلافات قبلی ضمن ایجاد درگیری به سمت شهروندان نیز اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی برای دستگیری متهمان آغاز شد و در نهایت با تلاش های صورت گرفته عاملان تیراندازی در یکی از شهرستان های شرقی استان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و از آنان یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دستبند پلیس ساری بر دستان اراذل اوباش نوظهور

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری فردی که مخل نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان شده بود، خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده اظهار داشت: در پی اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش نوظهور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری های ۱۳، ۱۴ و پایگاه اطلاعات این شهرستان متهمم را به همراه یک قبضه سلاح گرم در یک اقدامی مقتدرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهند شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها