دستگیری مردی که همه را تهدید به قتل می کرد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عامل تهدید به قتل و اخاذی از شهروندان در سعادت آباد تهران خبر داد.

دستگیری مردی که همه را تهدید به قتل می کرد

سرهنگ سعید راستی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی وی را به  قتل  تهدد و در صدد  اخاذی از وی می باشد رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.​

وی با اشاره به اینکه  پس از تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام  موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، افزود: پس از هماهنگی با مقام  قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده است، ادامه داد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهم 2 تیغه چاقو و یک تیغه قمه کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر بر هم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد با هرگونه حرکتی که به امنیت شهروندان خدشه وارو کند برخورد قاطعانه خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ساسان
    3

    ببخشید میشه بفرمایید از کجا نظر سنجی کردید که شهروندان همه راضی بودند؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      از هزاران تماسی که روزانه با پلیس گرفته میشه که اگر نبود تو نمیتونستی تو خونت راحت بخوری و بخوابی و ناشکری کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها