مرگ تلخ ۳ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی/ کودک ۲ ساله به شدت مصدوم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد از مرگ تلخ ۳ عضو یک خانواده و مصدوم شدن یک نفردر تصادف رانندگی خبر داد.

مرگ تلخ ۳ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی/ کودک ۲ ساله به شدت مصدوم شد

دکتر منصور مهمان نواز  با بیان اینکه تمامی  فوت  شدگان از یک خانواده بودند، اظهار کرد: در این حادثه که در محور روستای ملاکندی- ایران آباد در  تصادف  شاخ به شاخ سواری پراید با خودرو آزرا رخ داد متاسفانه ۳ عضو یک خانواده فوت و یک کودک ۲ ساله مصدوم و به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبتهای ویژه بستری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: با توجه به برخورد شدید این خودروها سرنشینان خودرو پراید آقا و خانم و یک کودک ۵ ساله اعضای یک خانواده بودند.

نوروزی رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد نیز گفت: در این حادثه نجاتگران جمعیت هلال احمر پارس آباد و بیله سوار پس از رسیدن به محل تصادف با استفاده از ابزار مخصوص و ست هیدرولیک پایگاه جعفرآباد سرنشینان که در داخل خودرو پراید محبوس شده بودند را خارج کردند‌.

دکتر مهمان نواز با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و بروز اتفاقات ناگوار گفت: متأسفانه بیشترین میزان تصادفات در ایام تعطیلات مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده و از شهروندان خواست در این ایام بیشتر احتیاط کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رابی
    0

    قاتل تمام این خانواده ها ایران خودرو و سایپا می باشند.

  • ناشناس
    0

    لعنت به تمامی عاملین

  • محمد
    0

    سایپا و ایران‌خودرو باید پاسخگو باشند..آزرا مصدومیت نداشته ،ولی پراید کل اعضای خانواده رو قتل عام کرد.شما به آخرت اعتقادی ندارین ولی توی این دنیا باید جواب پس بدین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها