فرمانده انتظامی شهرستان ری:

عامل رعب و وحشت شهروندان با سگ سیاه در باقرشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری فردی که به وسیله سگ برای شهروندان رهگذر ایجاد مزاحمت و جراحت کرده بود، خبر داد و گفت: کلیپ منتشر شده مربوط به روزهای ابتدایی اسفندماه بوده و دستگیر فرد خاطی ۱۵ اسفندماه انجام شده است.

عامل رعب و وحشت شهروندان با سگ سیاه در باقرشهر دستگیر شد

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح خبر دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ایجاد مزاحمت، ترساندن و جراحت برای شهروندان به وسیله سگ در باقرشهر و اعلام شکایت شهروندان در این خصوص موضوع سریعا در دستور کار ماموران کلانتری 175باقرشهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس عامل اصلی شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه متهم در محدوده باقرشهر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در 15 اسفندماه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به تشکیل پرونده و دعوت شکات و اعزام متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: با حمایت دستگاه قضائی شهرستان ری با افرادی که بخواهند به هر نحوی آرامش و امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    1

    تمیدونم چه جریانی هست که ارازل و اوباش و عربده کش قمه کش داره روز ب روز زیاد میشه از نیروی انتظامی تقاضا داریم جلوی اینارو بگیرند فقط اینو کم داشتیم تو جامعه فقر گرسنگی یک طرف وحشت افرینی یه عده معلوم الحال بی سواد که عقده دیده شدن دارند یک طرف.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      الناس علی دین ملوکهم

  • ناشناس
    0

    سگ نوپو

  • ناشناس
    1

    پناه بر خداوند رب العالمین
    سگ سیاه شوم است و موجودی است شیطانی
    این سگ سیاه نشانه‌ی نحسی است
    خدا میداند که روزهای سختی در پیش است
    از گناهانتان توبه کنید و به علما پول فراوان دهید

    نظرات شما -
    • علی
      0

      چرا به علما پول فراوان بدهیم؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      به کاربر علی
      تا برای شما دعا کنند تا آمرزیده شوید چون علما از سوی خدا هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها