بازداشت عوامل درگیری در بیمارستان قائم‌ شهر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: چند اراذل واوباش و عوامل نزاع و درگیری در یک بیمارستان در قائم‌ شهر دستگیر شدند.

بازداشت عوامل درگیری در بیمارستان قائم‌ شهر

سید موسی حسینی اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ استان جمعه‌شب ۱۸ اسفندماه مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند اراذل و اوباش در یکی از مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان قائم‌شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان با حضور سریع و به موقع در محل حادثه که در بخش اورژانس این مرکز درمانی بوده در بررسی‌های اولیه دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش قمه به دست به علت اختلافات قبلی به شدت با قمه و شمشیر با یکدیگر درگیر شدند و ضمن ایجاد اخلال در نظم بیمارستان، موجب تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح برخی افراد شدند.   

حسینی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و حضور به موقع و ضربتی پلیس در صحنه از دستگیری پنج متهم از اراذل و اوباش این شهر خبر داد و افزود: ماموران در ادامه موفق به کشف چندین قبضه سلاح سرد و آلات جرم شدند.  

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از عزم جدی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و افزود: پلیس با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی با هرگونه شرارت و اخلال در نظم و امنیت عمومی برابر قانون رفتار خواهد کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    دستگیری گزینشی وتبلیغاتی وگرنه چراخانه اعیانی بابیت المال ساخته شده وبانک ارگانهای انثلابی ربوی سهمیه خانه های ایثارگری ومسئولان بالانشین وتصفیه هواداران خودخدا پنداردستگیرنمیشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها