پلیس عراق به دنبال کشف راز قتل‌های زنجیره‌ای شخصیت‌های تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی است

با وجود تکرار ترور افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی در عراق، پلیس عراق همچنان از کشف سرنخ‌‌هایی از این امر عاجز مانده است.

پلیس عراق به دنبال کشف راز قتل‌های زنجیره‌ای شخصیت‌های تاثیرگذار شبکه‌های اجتماعی است

عراق طی مدت اخیر شاهد سلسله‌عملیات تروری بود که شماری از افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی و چند فرد مشهور دیگر را هدف قرار داده است.

از میان قربانیان این موج ترور نام افراد مشهوری همچون کرار نوشی، سعاد العلی، تاره فارس، حمودی المطیری، نور بی ام و سمسم از فعالان فضای مجازی در کنار شخصیت‌های معروفی مانند رفیف الیاسری و رشا الحسن دو متخصص زیبایی که پیشتر به قتل رسیده بودند به چشم می‌خورد.

یک منبع مسئول در وزارت کشور عراق در این باره گفت: جرائم ترور شخصیت‌های مشهور فضای مجازی از سوی افرادی کاملاً حرفه‌ای و باتجربه در زمینه ترور و قتل انجام می‌شود، آنها هیچ رد پایی از خود باقی نمی‌گذارند و هیچ سرنخی که منجر به یافتن‌شان شود نیز به دست نیامده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود به رسانه عربی گفت: نتیجه‌گیری کارشناسان نشان می‌دهد احتمالاً این قربانیان به دست گروه‌های تندرو از پا در آمده باشند، نهادهای امنیتی تمام تلاش خود را در هر یک از پرونده‌های قتل چه فرد مشهور باشد چه غیرمشهور برای یافتن جانی یا جانیان به کار می‌گیرند.

محمد التمیمی کارشناس مسائل امنیتی هم در این باره توضیح داد: ترور برخی از شخصیت‌های معروف چه در فضای مجازی و چه غیر از آن کار ساده‌ای نیست که هر کسی بتواند آن را انجام دهد، این عملیات نیازمند تعقیب، مراقبت و جمع‌آوری اطلاعات است، همچنین نیاز به پوشش برای انجام آن و سلاح‌های صداخفه‌کن دارد که به خودی خود نشان می‌دهد افرادی کارکشته و حرفه‌ای دست به این کار می‌زنند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    روش آشناست

  • ناشناس
    0

    اونجا هم سعید امامی پیدا شده اگر قاتل را گرفتین حواستون باشه اون فقط یک مهره اس و رئیس کس دیگری است ب ای همین خودکشی خ اهد کرد خخخخخ

  • ناشناس
    0

    اینم صادر شده

  • ناشناس
    0

    از دوستان ایرانی تان بپرسید...

  • ناشناس
    0

    حیف اون خانم دکتر زیبایی-اون همه کار خیر انجام داد بعد یه مشت وحشی اینجور جونشو گرفتن

  • ناشناس
    0

    کار داعش هست.داعش هنوز در بین مردم عراق طرفدار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها