کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی سه دستگاه خودرو خبر داد.

کشف هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان

سرهنگ حسین عرب روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون و یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هفت هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف اقلام خوراکی خارجی قاچاق در طبس

جانشین انتظامی شهرستان طبس هم از کشف اقلام خوراکی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدحسین خدابخشی اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۷۵۰ بسته انواع اقلام خوراکی خارجی قاچاق کشف شد که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی شهرستان طبس گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها