قاتل فراری در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۳۵ ساله، به یکی از شهرستان‌های استان تهران گریخته بود.

قاتل فراری در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

سرهنگ علی کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردیبهشت امسال و پس از وقوع قتل جوانی 35 ساله در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از شهرهای استان تهران شده و پس از اعزام به این شهر و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و پلیس آگاهی، طی عملیاتی منسجم موفق به دستگیری این فرد شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به انتقال قاتل 23 ساله به کرمانشاه و اعتراف وی به ارتکاب قتل، گفت: این شخص در بازجویی‌ها عنوان کرد پس از قتل یکی از پسرخاله‌هایش در درگیری و نزاع درصدد انتقام‌جویی برآمده و با اسلحه کلاشینکفی که در اختیار داشت اقدام به شلیک چند گلوله به سمت عاملان درگیری کرده و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود:کاراگاهان همچنین در بازجویی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه اسلحه کلاشینکف، سه تیغه خشاب و 80 عدد فشنگ کشف کردند.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها