سهم «حرکت با دنده عقب» در تصادفات فوتی چقدر است؟

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۵ درصد از تصادفات فوتی ناشی از حرکت با دنده عقب است که رانندگان می‌توانند از مسیریاب‌ها برای تردد بهتر و پیدا کردن مسیر درست‌تر استفاده کنند.

سهم «حرکت با دنده عقب» در تصادفات فوتی چقدر است؟

سرهنگ جوانبخت گفت: بررسی علت تصادفات فوتی در ۱۰ ماه امسال نشان می‌دهد که علت ۲۴ درصد تصادفات فقط به بی توجهی به جلو بازمی گردد.

این مقام انتظامی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان، خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه، تغییر مسیر‌های ناگهانی از دیگر علل تصادفات خودرو‌های سنگین در شهر تهران است.

وی افزود: رانندگان خودرو‌های سنگین باید بدانند وقتی در یک معبر بزرگراهی در خارج از شهر تردد می‌کنند، فضا با محدوده‌های بزرگراه‌های شهری متفاوت است، پس رانندگان باید این تفاوت را بدانند و جنس رانندگی خود را تغییر دهند و طبق شرایط درون شهری رانندگی کنند.

سرهنگ جوانبخت تصریح کرد: ۱۵ درصد از تصادفات فوتی ناشی از حرکت با دنده عقب است که رانندگان می‌توانند از مسیریاب‌ها برای تردد بهتر و پیدا کردن مسیر درست‌تر استفاده کنند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    #نه به#رانندگی #اجباری چرا باید تمکین کنیم برای ماشین دنده جلو و عقب گذاشته اند از هر کدتم در هر جا استفاده کنیم چرا باید به اجبار بگویند به چه صورت استفاده کنیم ما میخواهیم آزاد باشیم.آزاد در حرکت با ماشین .#نه به#رانندگی#اجباری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها