تیراندازی به سمت افراد عادی در فیروزآباد/ عامل تیراندازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری فردی خبر داد که به سمت افراد عادی در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان تیراندازی کرده بود.

تیراندازی به سمت افراد عادی در فیروزآباد/ عامل تیراندازی دستگیر شد

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی اعلام  تیراندازی  به سمت افراد عادی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان فیروزآباد و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به  تیراندازی  به سمت فردی کرده و پس از مجروح شدن مضروب بر اثر اصابت ساچمه از ناحیه شکم، از محل متواری شده است.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: در این رابطه ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی در کمتر از ۲ ساعت مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی او را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از او کشف کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: متهم به بزه ارتکابی به علت اختلافات قبلی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه پلیس در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها