آزار سیاه زنان کرمانی جلوی چشم شوهرانشان/ 3 مرد به مرگ محکوم شدند

سه مأمور قلابی که در جاده هفت‌باغ کرمان اقدام به آدم‌ربایی، سرقت، تعرض و تجاوز می‌کردند از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری‌یک استان کرمان به اعدام محکوم شدند.

آزار سیاه زنان کرمانی جلوی چشم شوهرانشان/ 3 مرد به مرگ محکوم شدند

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری کرمان با بیان اینکه این حکم قطعی نیست و در دیوان‌عالی کشور قابل فرجام خواهی است افزود: پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال‌جاری در جاده هفت‌باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت. پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور آن شناسایی و در عملیات هم‌زمان تمامی عوامل این اقدام غیرانسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

حمیدی در مورد شیوه کار اعضای این باند توضیح داد: اعضای باند سوژه‌های خود را از بین زوج‌های جوان در اماکن خلوت جاده هفت‌باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند و سپس با یک دستگاه خودرو ۴۰۵، خودروی آنها را متوقف و با معرفی خود به‌عنوان مأمور با تهدید اقدام به آدم‌ربایی، تعرض،  تجاوز  به عنف و درنهایت سرقت طلا و اشیای گرانقیمت می‌کردند.

 وی با بیان اینکه دادگستری استان در راستای دفاع از حقوق مردم و مبارزه قاطع و قانونی با جرایم خشن در کمتر از چهار ماه به این پرونده رسیدگی کرده است، اعلام کرد: دادگاه پرونده را بر اساس شواهد، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای سه متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شد.

 رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه محکومان این پرونده در زندان به‌سر می‌برند، گفت: بلافاصله احکام بعد از تأیید در دیوان‌عالی کشور اجرا خواهد شد.

 حمیدی هشدار داد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی و غیرانسانی را در سر می‌پرورانند، بدانند که قوه قضائیه قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد و مجازات آنان سریع، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    از ابتدای سال جاری. الان دستگیر شدن؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    اینا دیگه خیلی لجن هستن...

  • ناشناس
    4

    این متهمان از اول قلابی بوده اند یا پس از شناسائی مامور قلابی شده اند؟

  • امیر
    3

    هشتگ نه به اعدام نمیزنید؟! نون براتون نداره این پروژه‌؟

  • فرزند ایران
    0

    اعدام کمترین جرم برای اینجور لجن ها است . اونایی که نه به اعدام برای همچنین آدم های پست فطرت می‌کنند. خدایی نکرده زبونم لال همین اتفاق برای هرکدوم از ماها اتفاق میوفتاد چی تاثیری بهمون رخ می‌داد. اعدام در ملاعام بهترین شیوه هست تا دست عبرتی برای امثال اینا بشه ...

  • ناشناس
    0

    چرا هنوز این کثافتهای لجن زنده اند ،همان روز باید دارشان میزدید و لاشه های نجسشان را بر دار لویزان می‌کردید تا حالا بمانند و درس عبرت باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      معاملات لازمه هنوز ادامه دارد.

  • مصطفی
    1

    قلب آدم به درد میاد

  • RASOUL
    0

    وقتی که یک قاضی متجاوز رو با یک وثیقه مزخرف مثل جواز معمولی کسب مغازه آزاد می‌کنه تا دوباره بیوفتن بجون و ناموس مردم این اراذل هم دوباره تکرار میکنن.مطمین باشید همین ها چندین بار قبل هم دستگیر و ازاد شده بودند!!

  • Hossein
    0

    آیا درسته که مجرمین افغانی بودند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها