تحقیقات جنایی درباره قتل مرموز مرد معتاد در شهرک غرب

بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای شناسایی عامل قتل مرد معتادی را صادر کرد که معاینات اولیه حکایت از خفه شدن او دارد.

تحقیقات جنایی درباره قتل مرموز مرد معتاد در شهرک غرب

بازپرس محسن اختیاری که روز 19 بهمن ماه مسولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت توسط ماموران کلانتری 134 شهرک غرب از کشف جسد مردی در حاشیه اتوبان یادگار امام مطلع شد و  ماموران کلانتری که در صحنه کشف جسد حضور یافته بودند از احتمال وقوع قتل خبر دادند.

وقتی بازپرس جنایی دلیل این احتمال را از ماموران کلانتری پرسید، ماموران توضیح دادند در بررسی اولیه شیار گردنی و آثار ضرب و جرح جسد دیده می‌شود. به همین دلیل بازپرسی جنایی تشخیص داد نیاز به بررسی بیشتر وجود دارد. بنابراین تیم‌های پزشکی قانونی، تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حضور یافتند.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد پی بردند حدود 48 ساعت از مرگ متوفی که معتاد بود، گذشته است. آنها همچنین وجود شیار گردنی را که از خفه کردن مرد بر اثر فشار به عناصر حیاتی گردنش حکایت داشت، تایید کردند و آثار ضرب و جرح بر دستان او را نیز به گزارش خود افزودند. به این ترتیب بازپرس پس از شنیدن این یافته‌ها دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای معاینات دقیق‌تر را صادر کرد.

این در حالی بود که ماموران کارآگاهان جنایی دریافتند جسد را کارگران شهرداری که در فضای سبز حاشیه اتوبان مشغول به کار بودند، پیدا کرده‌اند. جسد در آلونکی بود که اهالی محل گفتند مقتول خودش آنجا را برای اقامت ساخته بود.

همچنین اهالی گفتند مقتول ۳۵ ساله مردی معتاد بود که یک پایش معلولیت داشت به خاطر همین او را شل صدا می‌زدند. او شغلی نداشت و از طریق جمع‌آوری ضایعات هزینه خورد و خوراک و اعتیاد خود را تامین می‌کرد.

در حال حاضر ماموران اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت دارند خانواده این مرد را شناسایی کنند،. همچنین یافتن سرنخی که منجر به شناسایی عامل یا عاملان قتل این مرد شود نیز از دیگر اولویت‌های ماموران پلیس است.

منبع: سایت جنایی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها