بخشش مردی که منشی‌اش را کشت و جسدش را در بیابان انداخت

قاتل شرط اولیای دم دختر جوان مبنی بر خرید ۵۰۰ بخاری برای مناطق محروم و سردسیر را اجرا کرد و بخشیده شد.

بخشش مردی که منشی‌اش را کشت و جسدش را در بیابان انداخت

مردی ۶۰ ساله با خرید ۵۰۰ بخاری برای هموطنان نقاط محروم کشور توانست رضایت اولیای دم فردی را که کشته بود، جلب کند و از قصاص رهایی یابد.

این مرد که بیش از ۱۰ سال پیش منشی جوان خود را به قتل رسانده بود، پس از محکومیت به قصاص دو بار پای چوبه دار رفت؛ اما در نهایت موفق به جلب رضایت قطعی اولیای دم و نجات از قصاص شد.

 

این مرد پس از قتل موفق شد راز این جنایت را برای مدتی مخفی کند؛ اما در نهایت پس از مدتی راز قتل افشا و متهم که مدیر یک شرکت خصوصی بود، به جرم قتل منشی‌اش بازداشت شد.

خانواده دختر جوان بعد از مفقود شدن او موضوع را به پلیس اطلاع دادند؛ اما مدیر شرکت خصوصی از سرنوشت کارمند خود اظهار بی‌اطلاعی کرد. تا اینکه جسد این دختر در بیابان‌های اطراف تهران پیدا شد. بعد از آن بررسی دوبین‌های مداربسته فاش کرد مدیر و منشی آخرین بار همراه هم از شرکت خارج شد‌ه بودند. به این ترتیب متهم مجبور به اعتراف شد و گفت: مدتی قبل از این اتفاق به منشی پولی را به عنوان وام دادم، اما از آنجایی که شرکت رو به ورشکستگی رفته بود و خطر تعطیلی تهدیدمان می‌کرد از دختر جوان خواستم پول را بدهد. او می‌گفت پول ندارم. روز حادثه به او گفتم بیا با هم برویم در مورد نحوه پس دادن پول صحبت کنیم. با هم از شرکت بیرون رفتیم و در بین راه چند بار گفتم پول را بده. با هم دعوایمان شد. دختر جوان جیغ و فریاد کرد که با دست دهانش را گرفتم و همین کار باعث خفه شدنش شد. من که ترسیده بودم جسدش را به بیابان بردم و در آنجا انداختم.

در پی این اعترافات، پرونده تکمیل شد و متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

پس از آن این مرد دو بار پای چوبه‌دار رفت که با وساطت ریش سفیدان و خواهش‌ها و التماس‌های همسر و فرزندان متهم، او از مرگ نجات یافت. چندی پیش نام این مرد برای بار سوم در لیست اجرای حکم قرار گرفت. در نهایت با جلسات صلح و سازشی که برگزار شد، اولیای دم قبول کردند اگر خانواده متهم در ۵ روستای سرد کشور که جزو مناطق محروم و کم‌برخوردار هستند ۵۰۰ بخاری تهیه کند و به ساکنان آنجا بدهند از اجرای حکم قصاص به طور کامل صرف نظر کنند.

چندی پیش خانواده متهم خبر دادند موفق شدند شرط اولیای دم را عملی کنند. به این ترتیب خانواده مقتول به مناسبت عید مبعث و عملی شدن شرط تجهیز ۵ روستای سردسیری به ۵۰۰ بخاری رضایت قطعی خود را اعلام کردند.

این متهم که از کرده خود پشمیمان است، به زودی‌ دوباره پای میز محاکمه می‌رود تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود اما به دلیل اینکه مدتی طولاتی در زندان بوده به نظر می‌رسد به زودی آزاد شود.

منبع: سایت جنایی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    نه اینکه بخواهم گناه نکرده را به گردن ایشان بیاندازم چرا که تنها خودش می داند و خدایش که چه کرده که ان دختر به جیغ کشیدن افتاده اما بارها و بارها بدبختانه دیده شده و میشود که برخی مردها سر کار دختران و زنان را به زور وادار می کنند یا تن به خواسته انها بدهند یا ... .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها