پدرم، مادرم را اذیت می‌کرد، او را کشتم

مردی که پدرش را کشته است ادعا می‌کند مقتول مادر او را اذیت می‌کرد و به همین دلیل دست به جنایت زد.

پدرم، مادرم را اذیت می‌کرد، او را کشتم

سردار ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: اوایل بهمن ماه در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مردی حدودا ۵۴ ساله در تهران رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز تهران مشاهده کردند مقتول به صورت طاق باز روی زمین افتاده و در تن‌پیمایی از وی آثار دو ضربه چاقو به پهلوی مقتول مشاهده شد. کارآگاهان در گام بعدی پسر مقتول را به عنوان متهم دستگیر و او را به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: از متهم حین دستگیری سه قبضه سلاح سرد چاقو کشف و توقیف شد و متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و اقرار کرد: مادرم مدتی پیش به دلیل اذیت و آزارهای پدرم از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت. پدرم هم از خانه رفت تا اینکه چند نفر به دستور پدرم به منزل ما آمدند و خانه را خراب کردند. من نیز برای انتقام وی را تعقیب کردم و در ادامه با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت: متهم به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: جنایی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    درود بر غیرت آریایی ات....

  • ناشناس
    0

    باسلام درباره‌ی این خبر ناگوار یه توضیح داشته باشیم خبره بسیارجانسوز روایت از امام موسی بن کاظم ع پسر هارون رشید به امام‌ عرض کرد آقا میخوام پدرم بکشم خیلی بشما اذیت میکنه حضرت فرمودند این کارو نکن عاقوالدین میشه بمااذیت میکنی تو چرا خودتو گرفتارمی کنی می‌گوید آقا منازشما خجالت می کشم حضرت فرمودند عاقب نداری پدرهرچندم که بدی کند بما ازآنجایکه خیلی علاقه به امام داشت عاقبت پدررا کشت برای قصاص پس ازچندروز پسراکشتن امام باشنیدن خبر خیلی ناراحت شد همه بدبختی ها لقمه ناسالم است تربیت نادرست مادر نهالیک خودش کاشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها