عامل ایجاد وحشت در سیریک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از شناسایی و دستگیری یک اخلالگر نظم عمومی و کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و یکدستگاه خودروی سرقتی از وی در این شهرستان خبرداد.

عامل ایجاد وحشت در سیریک دستگیر شد

محمد رضا رستمی اظهار داشت: در پی دریافت یک مورد گزارش واصله مردمی مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی و با یک قبضه اسلحه کمری موجب ایجاد رعب و وحشت در ساحل بندرکوهستک شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند، بلافاصله موضوع  در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این متهم موجب مجروح شدن سه نفر در ساحل بندر کوهستک شده بود،  افزود: ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام  که پس از حضور مامورین، متهم  عرصه را بر خود تنگ دیده و اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی و پلیسی این اخلالگر سابقه دار دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه اسلحه کمری به همراه یک تیغه خشاب و یک عدد فشنگ مربوطه و همچنین یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سرقتی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر  مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد ، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک ، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 110  به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها