پایان وحشت آفرینی سریالی شرور خطرناک شرق تهران

از اراذل و اوباش سابقه دار تهران نو حین قدرت نمایی با سلاح سرد بازداشت شد.

پایان وحشت آفرینی سریالی شرور خطرناک شرق تهران

سرهنگ رضا صادقی پورسرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:  روز 13 بهمن ماه خبری مبنی بر حضور 3 فرد شرور  در محدوده تهران نو و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  به دست ماموران کلانتری 128 تهران نو رسید.

وی افزود: ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شده و متهمان را که  سوار بر یک دستگاه  موتورسیکلت  بودند مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر کردند ولی موتورسواران  با دیدن گشت پلیس به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام  پلیسی به آغاز تحقیقات پلیسی  اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات میدانی یکی از  افراد شرور که سابقه دار بود شناسایی و در گامی دیگر شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور  ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه ماموران در 15 بهمن ماه  مطلع شدند که شرور شابقه دار این بار در محدوده  "فلکه دوم نیرو هوایی" تهران  در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی است که به سرعت به نشانی اعلامی اعزام  و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر  و از وی یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتا به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی به همراه  2 متهم متواری اعتراف کرد .

به گفته این مقام انتظامی دستگیری متهمان متواری در دستور کار کلانتری 128 تهران نو قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهنام
    0

    فقط اعدام!
    والله دو روز دیگر آزاد هستند. این چه وضعیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها