کشف یک تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

فرمانده مرزبانی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

کشف یک تن مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق

سردار احمدعلی گودرزی روز دوشنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا افزود: ماموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات مقدار یک تن و ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران، گفت: مجموعه مرزبانی فراجا با اشراف اطلاعاتی و حضور شبانه روزی خود در همه نقاط مرزی کشور اجازه هرگونه فعالیت به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بزرگواران وسروران جمهوری اسلامی دلاوران شما که سالانه این قدر شهید 🌷بزرگوار تقدیم کشور. عزیز مان ایران میکنید وشایسته تشکر است چراپس ان افغانی که گله ای وارد ایران میشود بازن وبچه وبرای کارتلهای سازمانداده مواد مخدر هم کار میکنندوبه بهانه کارمیآیند ایران جلوی آنها را نمیگیرید افغانی بی پول پولی ندارد بدهد قاچاقچیان ردش کنند قاچاقچیان مواد مخدر چند کیلو که جلب توجه هم نکند انهایی که میخان بیایند ایران یاحتی کارشون جابجایی مواد است به انها میدهند وخیلی راحت وارد ایران میشوند برادران جدا از قاچاق مواد افغانی از بمب اتم هم بدتر است برای امنیت سیاسی اقتصادی نژادی و... بقول خودشون اگه طالبان امر کنند یک شبه ایرانو میگیریم البته گرفتند میخاند رسمی کنندش افغانی ها همه شان را به چشم تروریست سیاسی اقتصادی وووو... نگاه کنید واسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها