قاتل متواری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل شهروندی پس از دو ماه زندگی مخفیانه توسط کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.

قاتل متواری دستگیر شد

سرهنگ مهدی رشنودی  اظهار داشت: طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی در ادامه افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به سمت فردی با اسلحه کلت کمری تیراندازی و سریعا قبل از حضور ماموران از صحنه جرم متواری شدند.

 سرهنگ رشنودی با اشاره به این که قاتل به همراه همدستانش به روستا‌های اطراف شهرستان متواری شده بودند، افزود: چند روز قبل با اقدامات پلیسی سرنخ‌هایی از قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به دست آمد که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس به محل اختفاء این قاتل فراری اعزام و متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس در عملیاتی پلیسی قاتل و دو همدستش پس از دو ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به کاربرده شده در قتل، کشف گردید.

 وی با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی (قتل) با توجه به روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: اختلافات قبلی علت و انگیزه قتل بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها