بازداشت رییس باند گروگانگیران خشن

یک عضو باند آدم‌ربایی در نیجریه که ۹ نفر را گروگان گرفته و ۴ نفر را کشته‌ بود، توسط پلیس دستگیر شد.

بازداشت رییس باند گروگانگیران خشن

  آدم‌ربایان  در تماس با خانواده این پزشک ۳ میلیون دلار در قبال آزادی گروگان‌ها خواسته بودند. کارآگاهان پلیس نیجریه با به دست آوردن سرنخ‌هایی یکی از آدم‌ربایان به نام بلو محمد ۲۸ ساله را شناسایی کردند.

در حالی که پلیس درصدد پیدا کردن مخفیگاه محمد بود، ۶ گروگان‌گیری دیگر نیز به پلیس نیجریه گزارش شد.در این مرحله پلیس متوجه شد گروگان‌ها در جایی در ایالت کادونا نگهداری می‌شوند.

آدم‌ربایان برای ۹ گروگان خود ۷۸۰هزار دلار مطالبه کرده بودند. جست‌وجو برای پیدا کردن مخفیگاه آدم‌ربایان ادامه داشت تا اینکه پلیس توانست در ۲۰ ژانویه بلو محمد را در یک هتل در منطقه تافا، کادونا دستگیر کند و در بازرسی از اتاق او در هتل ۲هزار و ۴۷۰ دلار کشف شد که حاصل از باجگیری از خانواده گروگان‌ها بوده است.

بلو محمد ضمن معرفی 5 همدستش در بازجویی‌های پلیس اعتراف کرد که همدستانش ۴ نفر از گروگان‌ها را در ۱۳ ژانویه در اردوگاه کشته‌اند و آنها عضو یک باند بزرگ آدم‌ربایی در نیجریه هستند که از این راه درآمد دارند.

با اعترافات محمد و همکاری او با پلیس نیجریه، اردوگاه گروگان‌گیران شناسایی شد و گروگان‌های زنده آزاد شدند و پلیس اردوگاه آنها را منهدم کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها