شاگرد فراری مغازه عطاری، مظنون مرگ مشکوک پسر جوان

پیدا شدن ترامادول در خون پسری جوان باعث شد شاگرد یک عطاری به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار بگیرد.

شاگرد فراری مغازه عطاری، مظنون مرگ مشکوک پسر جوان

شاگرد سابق یک عطاری که به عنوان مظنون به قتل پسری جوان شناخته شده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

در حالی که پزشکی قانونی پس از معاینات و آزمایش‌های متعدد اعلام کرد در خون جوان فوت شده ترامادول بوده، خانواده‌اش اعلام کردند فرزندشان اعتیاد نداشت.

تحقیقات در مورد این پرونده از شهریور امسال پس از مرگ مشکوک پسری به نام حسن آغاز شد و تیم‌های تحقیقات جنایی شامل متخصصان پزشکی قانونی، کارشناسان اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

پیدا شدن ترامادول در خون حسن باعث شد کارآگاهان جنایی به ماجرا مشکوک شوند و در حلقه دوستان متوفی دست به تحقیق بزنند. در این مرحله از تحقیقات یکی از دوستان جوان فوت‌شده سرنخ جدیدی به پلیس داد و گفت: در آخرین روز زنده بودن حسن با هم به عطاری در جنوب شرق تهران رفتیم. او از فروشنده که مرد جوانی بود چیزی خرید که نمی‌دانم چه بود. فقط می‌دانم چیزی شبیه کپسول یا قرص خرید.

با این اطلاعات جدید احتمال اینکه قرص‌هایی که حسن خریده حاوی ترامادول بوده به عنوان یکی از فرضیات پلیسی مطرح شد. به همین دلیل تحقیق از صاحب و فروشنده عطاری در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت. در ادامه مشخص شد صاحبان آن مغازه دو خواهر هستند. این مغازه‌داران در تحقیقات گفتند: ما خیلی وقت‌ها خودمان در مغازه نیستیم اما برای فروشندگان مغازه فروش هر چیزی که به مواد مخدر ربط داشته باشد را ممنوع کرده‌ایم و هیچ وقت در مغازه فروش ترامادول نداشتیم. 

در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوانی قبلاً شاگرد عطاری بود که دو خواهر گفتند او شهریورماه تسویه‌حساب کرد و رفت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد تاریخ تسویه‌حساب شاگرد عطاری و مرگ مشکوک حسن دو روز با هم فاصله دارد. به این ترتیب شاگرد مغازه عطاری به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و پلیس اکنون در جست‌وجوی اوست.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها