۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در لرستان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در قالب اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این استان کشف و ضبط شد.

۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در لرستان کشف و ضبط شد

سردار یحیی الهی روز سه شنبه بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز استان اجرا و در این راستا ۹۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمودهای فرمانده کل انتظامی مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی و نقاط جرم خیز استان اجرا شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۷۲ قبضه سلاح شکاری و ۱۶ قبضه سلاح جنگی به همراه ۲۵۳ عدد تیر جنگی و ۳۲۴ عدد تیر شکاری در اجرای این طرح کشف شد.

سردار الهی دستگیری ۶۴ خرده فروش و قاچاقچی و کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر و کشف اموال مسروقه شامل یک دستگاه خودرو، چهار دستگاه موتورسیکلت و کشف ۴۸ فقره سایر انواع سرقت را از دیگر برنامه های این طرح برشمرد و عنوان کرد: ۲۴۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق و توقیف ۹ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی ) و سه دستگاه کامیون و دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه از دیگر نتایج این طرح بود.

برخورد قاطع پلیس خرم آباد با شرور سابقه دار

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری فرد شرور و اراذل و اوباش سابقه دار توسط پلیس شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار الهی ظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه فردی شرور به هویت معلوم در شهرستان خرم آباد با استفاده از سلاح سرد و ایجاد ضرب و جرح احدی از شهروندان و در تعاقب آن قدرت نمایی و تهدید فرد مجروح، بلافاصله مراتب جهت پیگیری به پلیس شهرستان خرم آباد ابلاغ شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه این فرد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت است گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سردار الهی با هشدار به هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش مردم تصریح کرد: افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آرامش مردم شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی با قاطعیت با آنان برخود خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف هفت خودروی سبک در اجرای طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر موسوم به شوتی و کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در تداوم طرح های امنیت بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی در شهرستان خرم آباد و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای شوتی برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح عملیاتی، طی ۲۴ ساعت گذشته هفت دستگاه خودروی تغییر وضعیت داده موسوم به شوتی متوقف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در اجرای این طرح از خودروهای مذکور ۴۵۶ قلم انواع لوازم آشپزخانه، لوازم مخابراتی، اسباب بازی و غیره به ارزش ۱۷ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه هفت نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند، تصریح کرد: برخورد جدی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا، در اولویت برنامه های این فرماندهی قرار دارد و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده ای فرصت طلب و سودجو با وارد کردن کالاهای قاچاق باعث اخلال در تولید و نظام اقتصادی کشور شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها