شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در قطرویه

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در قطرویه

سردار رهام‌بخش حبیبی در این باره بیان کرد: ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف شد و 4 نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص 2 نفر از کارکنان به هویت‌های سرگرد "رضا شاهسونی" و استواریکم "علی شاهسونی" به درجه رفیع شهادت نائل آمده و 4 نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا شد و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تصویری از شهیدان علی و رضا شاهسونی که امروز در استان فارس به شهادت رسیدند

photo_۲۰۲۴-۰۱-۳۰_۰۹-۳۹-۲۹ (2)

photo_۲۰۲۴-۰۱-۳۰_۰۹-۳۹-۲۹

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    6

    روح بلند آسمانیشان با سید و سالار شهیدان محشور شود ،،که برای دفاع از ناموس و شرف و عزت و مردم جان میدهند،،خدا به خانواده این عزیزان صبر دهد

  • ناشناس
    0

    درود درود.

  • ناشناس
    0

    بااجبار ملت به خلاف جهت گذران زندگی . کار وخطرات کاری پلیس را صد چندان کردید .

  • ناشناس
    0

    لذت میبرن ازاجرای قانون شهروندان سایر کشورها چون پلیس وظیفه قانونی وبرخورد بامجرمان رابدون اغماض دارد در ایران نیروی انتظامی مجری دستورات سلسله مراتب شده ومتفاوت شده نحوه برخورد با سیاسیون وثروتمندان باسایرمردم واین اصلا خوب نیست

  • ناشناس
    0

    چوب خدا صدا ندارد.

  • ناشناس
    0

    تریاک گرون شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها