مرد جوان مزاحم تیلور سوییفت بازداشت شد

پلیس نیویورک از بازداشت یک مرد جوان مزاحم تیلور سوییفت خبر داد.

مرد جوان مزاحم تیلور سوییفت بازداشت شد

دیوید کروو (۳۳ ساله) روز گذشته (دوشنبه ۲۲ ژانویه) پس از آن بازداشت شد که پلیس گزارشی مبنی بر مردی که در نزدیکی خانه نیویورک این ابرستاره موسیقی پاپ پرسه می‌زند و با «رفتاری احساساتی و تکانشی موجب سلب آرامش شده» دریافت کرد.

پلیس نیویورک این مرد اهل ایالت سیاتل آمریکا را با دو اتهام «آزار و سلب آرامش» و «دنبال کردن و زیرنظر گرفتن» تیلور سوییفت بازداشت کرده است.

این دستگیری تنها چند روز پس از آن روی می‌دهد که گزارش شده بود کسی به طور ناموفق تلاش کرده وارد خانه نیویورک تیلور سوییفت شود.

در جریان آن واقعه تیلور سوییفت خانه نبود و برای تماشای مسابقه فوتبال آمریکایی تراویس کلسی بازیکن تیم کانزاس سیتی که با تیم بوفالو بیلز رقابت می‌کرد، در سفر بود.

پلیس نیویورک روز سه شنبه (۲۳ ژانویه) ضمن ارایه جزییات دستگیری دیوید کروو، مشخص نکرد که آیا این نخستین بار است که مردی را در این ابرشهر آمریکا به علت مزاحمت و پرسه زدن در اطراف محل زندگی تیلور سوییفت بازداشت کرده یا خیر.

تیلور سوییفت از زمانی که به ستاره افسانه‌ای موسیقی پاپ در آمریکا و جهان بدل شده دایما گرفتار مزاحمت مردانی بوده که برای نزدیک‌شدن به او در اطراف خانه و مستغلاتش در نیویورک، کالیفرنیا و رود آیلند پرسه می‌زده‌اند.

در سال ۲۰۲۲ هم یک مرد به علت رانندگی در حالت مستی و در حالی که تلاش می‌کرد به زور وارد محوطه خانه خانم سوییفت در نیویورک شود را بازداشت شد.

راجر آواردو، مرد دیگری بود که پلیس پس از آن که او را در خانه تیلور سوییفت و در حالی که در تخت‌خواب او دراز کشیده بود بازداشت کرد. او در دادگاه به علت ورود غیرقانونی به محل زندگی خانم سوییفت و ایجاد مزاحمت برای او به ۶ ماه حبس محکوم شد.

منبع: بی بی سی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها