مجازات سنگین برای انتقام گیری مرگبار از مرد ثروتمند

مردی متهم است دو نفر را اجیر کرده تا شوهر زنی را که با او مراوده مالی داشت، به قتل برسانند.

مجازات سنگین برای انتقام گیری مرگبار از مرد ثروتمند

مردی که متهم است دو نفر را برای قتل اجیر کرده، اگرچه مدعی است قصد قتل نداشته از سوی قضات مجرم شناخته و محکوم شد.

قتل مرد ثروتمند در میدان آرژانتین رخ داد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات ماموران آغاز شد. آنها متوجه شدند مقتول به نام آرمان در میدان آرژانتین با همسرش قرار داشته ‌و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

پلیس متوجه شد آرمان مدتی قبل از مرگش با مردی به نام ماهان به شدت اختلاف داشت. وقتی ماموران ماهان را بازداشت کردند مشخص شد، ماهان با اجیر کردن دو آدمکش توسط پسرعمویش، فرمان قتل آرمان را صادر کرده ‌است.

ماهان در بازجویی‌ها گفت: من با همسر آرمان مراوده مالی داشتم. وقتی آرمان متوجه شد به شدت عصبانی شد و سراغم آمد و با هم درگیر شدیم. به او گفتم همسرت به من ربطی ندارد و من با او فقط مراوده مالی داشتم که تمام شده ‌است؛ اما آرمان مرا تهدید می‌کرد. چند روز قبل از حادثه وقتی آرمان سراغم آمد و با من درگیر شد حسابی کتکم زد، سراغ پسرعمویم آریا رفتم و گفتم چه شده ‌است. آریا هم گفت دو نفر را می‌شناسد که می‌توانند آرمان را گوشمالی بدهند. من مبلغی پول به آنها دادم تا آرمان را بزنند اما راضی به مرگ او نبودم.

در ادامه ماموران آریا و دو متهم دیگر را بازداشت کردند و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

در جلسه رسیدگی به این پرونده اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس دو متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفتند. آنها اتهام قتل را قبول کردند اما مدعی شدند قصد آدمکشی نداشتند.

متهم ردیف اول گفت: من و آریا با هم بچه یک محل بودیم. او یک روز سراغم آمد و گفت فردی پسرعمویش را تهدید کرده است. او برای گوشمالی دادن آن شخص به من پیشنهاد پول داد؛ اما گفتم به تنهایی نمی‌توانم آرمان را گوشمالی بدهم. به همین خاطر از دوستم شاهرخ هم کمک گرفتم. ما طبق نقشه سراغ آرمان رفتیم و او را با چاقو زدیم؛ اما قصد قتل نداشتیم.

شاهرخ نیز همین گفته‌ها را تکرار کرد و مدعی شد قصد قتل نداشت.

در ادامه ماهان و آریا در جایگاه قرار گرفتند و دفاعیات خود را مطرح کردند.

در پایان هیات قضات وارد شور شدند و دو متهم ردیف اول را به قصاص، ماهان را به 16 سال حبس و آریا را به 4 سال حبس محکوم کردند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    جدیت قوه قضاییه و نیروی انتظامی مهمترین لازمه ایجاد امنیت در جامعه است
    به امید سختگیرانه تر شدن قوانین برای اشرار

  • ناشناس
    0

    جالبه هیچ کدوم از قاتلین وقتی دستگیر میشن قصد قتل نداشته اند .محض دلخوشی چاقو میزنند یا شلیک می کنند .طفلکیا .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها