کودک سوری در ترکیه به‌شدت مضروب شد

یک نوجوان 14ساله سوری در ترکیه به‌شدت مضروب و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

کودک سوری در ترکیه به‌شدت مضروب شد

یک نوجوان 14ساله سوری از سوی همکلاسی‌هایش در ترکیه به‌شدت مضروب و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.

رسانه‌های عربی خبر دادند، یک نوجوان 14ساله سوری که به همراه خانواده‌اش در غازی عنتاب ترکیه زندگی می‌کند، بعد از آنکه با چند نفر از همکلاسی‌های ترکیه‌ای خود در مدرسه درگیر شد هدف حمله اعضای خانواده این دانش‌آموزان قرار گرفت و به‌شدت مضروب شد.

به گفته پلیس درگیری در بازی فوتبال رخ داد اما بعد از آن، این کودک پناهجوی سوری که احمد نام دارد، از سوی اعضای خانواده همکلاسی‌های ترکیه‌ای‌اش ابتدا در نزدیکی محل اقامتش به‌شدت کتک خورد و سپس به نقطه دورافتاده‌ای برده شد و در آنجا نیز مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفت.

به گفته رسانه‌ها، مهاجمان ضرباتی را با ابزارهای فلزی به بدن او وارد کردهند، موهایش را کندند و در دهانش گذاشتند و کیسه‌ای روی سر او قرار دادند و وانمود کردند که می‌خواهند او را غرق کنند.

پزشکان معالج این کودک اعلام کردند بخش‌هایی از بدن او با سیگار سوخته و زبانش نیز دچار سوختگی شده است.

عاملان این اقدام به تصور اینکه او زیر شکنجه‌های آنها جان سپرده در کنار جاده‌ای رهایش کرده و محل را ترک کردند اما برخی از رهگذران او را پیدا کردند و نجاتش دادند.

این حادثه بازتاب ویژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ترکیه پیدا کرده و همین امر باعث شده است شماری از مسئولان دولتی این کشور به دیدار خانواده احمد بروند و قول بدهند که جانیان را دستگیر و به اشد مجازات محکوم کنند.

با این حال رسانه‌های ترکیه اعلام کردند، فقط دو نفر از عاملان این جنایت دستگیر شده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    نوجوان ۱۴ساله سوری که به همراه خانواده‌اش در غازی عنتاب ترکیه زندگی می‌کند خیلی غلط کرد که با چند نفر از همکلاسی‌های ترکیه‌ای خود در مدرسه درگیر شد که این بلا به سرش بیاد
    این یک درس عبرت خوبی میشه برای بقیه عربهای آواره که پی شر و درگیری نگردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها