سارق نقابدار شکارچی سالمندان بود

سارقی که شب‌ها با پوشاندن چهره‌اش زنان سالخورده را قربانی سرقت‌هایش می‌کرد از سوی پلیس شاهرود دستگیر شد.

سارق نقابدار شکارچی سالمندان بود

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در پی وقوع ۳ فقره سرقت در سطح شهرستان شاهرود، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات مشخص شد متهم با پوشاندن چهره خود با استفاده از یک دستگاه خودرو در ساعات پایانی شب، افراد کهنسال را سوار کرده و با تهدید آنان اقدام به سرقت طلاهایشان کرده و بلافاصله از محل متواری شده بود. مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه سارق مورد نظر شده و متهم را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سارق ۳۰ ساله برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در بازجویی‌های تکمیلی به سه فقره سرقت با شیوه زورگیری از افراد مسن در سطح این شهرستان اعتراف و انگیزه خود را بیکاری و مشکلات مالی عنوان کرد.
 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن اشاره به این موضوع که پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که سارقان، افراد کم سن و سال، سالمندان و زنان را بیشتر برای انجام سرقت انتخاب می‌کنند بنابراین این اقشار تا می‌توانند در ساعات پایانی روز از تردد در اماکن خلوت و مکان‌های مستعد سرقت خودداری کرده و برای جا به جایی داخل و بین شهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها