فرمانده انتظامی شهرستان کازرون:

کشته شدن پدر به دست پسر با چاقو در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از قتل پدر به دست پسر خود با چاقو خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در کوه‌های اطراف این شهرستان دستگیر شد.

کشته شدن پدر به دست پسر با چاقو در کازرون

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: برابر تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان کازرون ماموران پلیس آگاهی به سرعت در محل حاضر شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پسر ۴۰ ساله پدر ۶۵ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی جستجوی خود را برای یافتن پسر قاتل آغاز کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی قاتل در کوه‌های اطراف کازرون شده و کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان ضمن اشاره به اینکه قاتل به علت مشکلات روحی و روانی مرتکب این جنایت شده است، اضافه کرد: متهم پس از دستور قضایی روانه زندان شد.

او از شهروندان درخواست کرد: برای حل مسائل و مشکلات خود به مراکز مشاوره معتبر مراجعه کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رابی
    2

    این چیه .بچه مهد کودکی ما در آشپزخانه انرژی اتمی تولید می کند.

  • ناشناس
    4

    عاقبت نان حرام دادن به بچه.

  • ناشناس
    0

    گهی پشت به زین وگهی زین به پشت .خدارا شکر از قله های انسانیت داریم فراتر میریم .من که جیمز وبا دارم میبینم .

  • ناشناس
    0

    کدوم مشاور همسایمون با پسرشون دعوا کردن زنگ زدم 110 پلیس گفت من داخل نمیام خانوادگیه پدر چاقو دستش بود خدا روشکر بخیر گذشت

  • ااا
    0

    بیچاره دهه شصتی ها نسل سوخته وپدر بودن چقدر سخته دلم سوخت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها