قتل خونین پسر عمه بخاطر یک میلیون و 500 هزار تومان

پسر جوان بخاطر یک میلیون و 500 هزار تومان در محله شهرک ولیعصر دست به قتل پسر عمه اش زد.

قتل خونین پسر عمه بخاطر یک میلیون و 500 هزار تومان

ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز ۱۹ دی ماه خبر  نزاع خونین  توسط اهالی محله شهرک ولیعصر به پلیس مخابره شد و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۳ تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

ماموران بلافاصله پس از حضور در محل جرم با جسد خونین مرد ۲۰ ساله ای روبرو شدند که پس از شروع تحقیقات ابتدایی توسط تیم پلیسی و بررسی صحنه جرم  مشخص شد فردی که به گفته شاهدین پسردایی مقتول است پس از جر و بحث با ۲ ضربه چاقو به قفسه سینه قربانی  او را به قتل رسانده و سریع از محل متواری شده است.

در گام بعدی پس از اعلام این جنایت خونین به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه ۵ دادسرای امور جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت و پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

در تحیقات ابتدایی مشخص شد قاتل فردی ۲۶ ساله و از اقوام نزدیک قربانی است و اهل کشور افغانستان هستند و چند سال قبل در ترکیه زندگی میکردند که هر کدام به فاصله یک سال به کشور بازگردانده شده اند.

همین سرنخ کافی  بود تا تیمی از کاراگاهان زبده اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس پرونده پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی موفق به شناسایی  قاتل فراری  شوند و عامل این جنایت که قصد فرار به کشور باکو و خارج شدن از کشور را داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم در اعترافات اولیه خود به بازپرس شفیعی گفت: شب قبل از درگیری من و عین الله سر یک میلیون و 500 هزار تومان پول باهم دعوایمان شد و او شروع به زدن من کرد من هم چون از او کینه به دل گرفته بود صبح وقتی برای رفتن به سر کار از خانه خارج شد چاقو را برداشتم و تعقیبش کردم

او در ادامه گفت: بعد از اینکه به داخل نانوایی محله رفت من چند دقیقه ای او را تحت نظر گرفتم وقتی بیرون آمد مجدد طلب پولم را کردم وقتی گفت پولی پیش من نداری من هم با چاقویی که همراهم بود یک یا دو ضربه به او زدم .

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها