افشای 3 ضلع قتل زن قرمزپوش/ ردپای شوهر دختر و دوست پسرش در آتشگاه کرج

پدر و دختر و پسر غریبه که در سناریوی از پیش طراحی شده نقشه قتل مادر خانواده را طراحی و اجرایی کرده بودند پس از دستگیری با گمراه کردن کارآگاهان جنایی قصد داشتند مسیر رسیدگی به پرونده را منحرف کنند در جلسه بازپرسی زوایای تازه تری را با تیز هوشی بازپرس فاش کردند.

افشای 3 ضلع قتل زن قرمزپوش/ ردپای شوهر دختر و دوست پسرش در آتشگاه کرج

رسیدگی به این پرونده ازساعت یک و نیم بامداد اول دی ماه امسال در بلند ترین شب سال زمانی که بیشتر مردم  کشورمان در خانه های خود و  خانواده شب چله را می گذراندند  جسد زن جوان  با کاپشن قرمز رنگ در محدوده جاده آتشگاه کرج توسط گشت کلانتری پیدا شد.

ماموران کلانتری که فکر می‌کردند این زن ۵۰ساله از ارتفاعات  سقوط  کرده و کشته شده است موضوع را با بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند.

خیلی زود بازپرس محمد عنبری و تیمی از کارآگاهان زبده آگاهی کرج  راهی محل کشف مقتول شدندو با جسد زنی در حدود۵۰سال با پالتوی قرمز که از ناحیه گردن دچار کبودی و آثار شیاری شکل در گردنش هویدابود روبرو شدند.

بازپرس که پس از دیدن جسد متوجه شده بود که موضوع علت مرگ زن جوان سقوط از بلندی نیست دستور داد درنخستین گام جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شود.

فردای همان روز بود که فرزندان و همسر سابق مقتول که دریکی از کلانتری های جنوب پایتخت فقدانی مقتول را گزارش کرده بودند سروکله اشان در اداره پلیس آگاهی استان البرز پیدا شد.

سناریوی عجیب دختر بزرگ مقتول

دختر ارشد مقتول در اظهارات اولیه خود مدعی شد که پس از 10 روز جدایی پدر و مادرم که باعث ناراحتی همه ما شده بود خواستگاری برایم پیدا شد به خاطر همین موضوع سعی کردیم زمینه آشتی و رجوع آنها را به زندگی فراهم کنیم در شب یلدا از پدرم خواستم به خانه مان بیاید بعد از گپ و صحبت برای گسترش و گذار من و خواهرم در خودروی خودمان و پدرومادرم درخودروی پدرم از جنوب تهران راهی بام کرج و برغان شدیم تا دوری با هم بزنیم که در بین راه وقتی که در جاده آتشگاه بودیم من از پدرم جلو زدم بعد از مدتی که دیگر نور چراغ خودروی پدرم را در آینه ندیدم ایستادم تا او هم به ما برسد اما خبری نشد و من خیلی زود دور زده و به عقب برگشتم پدرم پیاده بود و دنبال سوئیچ خودرواش بود و قتی پرسیدم مادرم کجاست؟ گفت او رفت و گفت خودش می آید.

دختر مقتول حتی این را هم گفت که مادرم در پیامکی به من گفت که بروید من خودم به خانه برمی گردم.

اظهارات همسر سابق مقتول

همسر سابق مقتول که پس از تکرار صحبت های دخترش در بازجویی های فنی دچار تناقض گویی شده بود  پس از سوالات بازپرس مدعی شد: در بین راه با مقتول بحثم شد توقف کردیم ناگهان او سوییچ را برداشت و در جاده انداخت و خودش هم رفت این درحالی بود که یک زن در ساعت یک‌ونیم شب در جاده خلوت بیابانی چطور می توانست  تنهایی به خانه برگردد.

بوی جنایت در شب سرد

کارآگاهان جنایی که پس از تناقض گویی های همسر مقتول و دختر مقتول متوجه شده بودند مادر خانواده به قتل رسیده است به دستور بازپرس هر دو مظنون پرونده بازداشت شدند.

در ادامه تحقیقات فنی و استفاده از شگردهای علمی در کشف جرم بود که سرانجام کارآگاهان جنایی توانستند راز این پرونده را کشف کنند.

متهم پس از بازجویی سرانجام اعتراف کرد که پس از بحثی که با همسر سابقم داشتم او را با یک تسمه شامگاه یلدا در آتشگاه به قتل رسانده و او از ارتفاع به پایین انداختم تا طوری وانمود کنم که علت مرگ او سقوط از ارتفاع بوده است.

پس از اقرار صریح متهم به دستور بازپرس به اتهام  قتل عمد بازداشت شد، دختر مقتول نیز از بازداشت آزاد شد.

اما پس از مدتی با بررسی های تیز بینانه قاضی عنبری که در بازجویی های علمی متوجه شده بود که پدر خانواده قاتل نیست پرونده را مختومه اعلام نکرد و در ادامه دستور داد دختر و حتی پسر غریبه ای که خواستگار این دختر بود برای بازجویی به شعبه یکم بازپرسی بیایند.

در ادامه تحقیقات جنایی و تناقض گویی های دختر ارشد خانواده سرانجام مشخص شد که این جنایت خونین تنها عاملش پدر خانواده نیست.

شوهر سابق مقتول چه گفت؟

من شب یلدا به دنبال تماس تلفنی دخترم به خانه همسرم در رباط کریم رفتم دختر حالت عادی نداشت و صدایش می لرزید من که خودم بسیار ترسیده بودم وقتی وارد خانه شدم با جسد همسر سابقم روبرو شدم ...

قاضی که پس از اقرارهای تازه متهم متوجه شد پیش از این وی در پی اقرارهای  عاطفی لب به اعتراف گشوده است.

اما این موضوع هم قاضی پرونده را راضی نکرد چرا که فرد دیگری هم در آن شب در خانه مقتول حضور داشت و او خواستگار دختر مقتول بود بنابراین او نیز به دنبال بازداشت موقت به دادسرای جنایی منتقل شد.

این جنایت مرموز آنطور که در بازجویی ها مشخص شده یک جنایت دسته جمعی بوده است. همسر سابق مقتول در بازجویی ها اعتراف کرده است که قبل از من زن سابقم با مواد بیهوشی که به او خورانده شده بود بی هوش شده و به قتل رسیده بود و بعد که جسد را به آتشگاه کرج منتقل کردیم با پیدا کردن یک تسمه لاستیکی دور گردنش پیچاندم و بعد از ارتفاع او را به پایین انداختیم.

بررسی های ابتدایی از دختر جوان و پسر مورد علاقه اش و شوهر سابق قربانی جنایت مشخص کرد این جنایت به خاطر اموال زیاد زن جوان و تصاحب سرمایه او توسط خانواده اش رقم خورده است.

به زودی بازسازی این جنایت مرموز با حضور بازپرس و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی انجام خواهد شد و جزئیات آن در بخش بعدی این گزارش در سایت خبری رکنا منتشر می شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها