شرور سابقه‌دار در سنندج دستگیر شد

فرمانده انتظامی سنندج از دستگیری فرد شرور مسلح در عملیات ضربتی پلیس در این شهرستان خبر داد.

شرور سابقه‌دار در سنندج دستگیر شد

سرهنگ رسول کرمی چگینی در این رابطه اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی فردی شرور سابقه دار که اقدام به قدرت نمایی، درگیری ، سرقت ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ عباس آباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی فرد شرور را در مخفیگاه وی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سنندج با بیان اینکه در مخفیگاه فرد شرور یک قبضه سلاح وینچستر و تعدادی سلاح سرد کشف شد، گفت: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ چنگی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت مردم برابر قانون با اقتدار و قاطعانه برخورد می کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جهان
    0

    با تشکر از این مامورای زحمتکش و دردوبلاشون بخوره تو. سر بعضی عوامل نظامی بعضی از شهرها که ابروی مامورای امنیتو بردن...ایکاش برای حمله مسلحانه به یه خونه تو سقز ۱۹اذر امسال به ادرس سقز بلوار کردستان روبروی باشگاه دخانیات ریختن تو خونه با اسلحه جنگیو... که الان یکماهه گذشته و سرقتو ضرب وشتم صاحبخونه و بچه هاش ...دادستانی و کلانتری سقز هم اینقدر پیگیر بودن...هنوزم مهاجما این خونواده رو تهدید میکنن که شکایت نکننو چند سری هم تو راه دادگاه بچه هاشو با ماشین زدنو ناقصشون کردن ....و البته جالبه که هنوزم رسانه ایش نکردن ...اصلا شما خودتون خبر دارین از این اتفاق!!؟؟ نه والله اخه خیلیارو خریدن که رسانه اییش نکنن ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها