دستگیری ۶ متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت

متهمان در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اعمال‌نفوذ، اخذ رشوه، واسطه‌گری و نیز دریافت رشوه شناسایی و ۳ نفر متهمان روانه زندان شدند.

دستگیری ۶ متهم در پرونده تخلفات اداری شورای شهر و شهرداری پاکدشت

روابط عمومی دادگستری پاکدشت در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای 6 متهم در دو پرونده شورای شهر و شهرداری پاکدشت، اعلام کرد؛ در روزهای اخیر در دو پرونده مجزا 3 نفر شامل یک نفر از اعضای شورای شهر، کارمند شهرداری پاکدشت و یک نفر کارچاق‌کن بازداشت شدند.

در این پرونده که مربوط به عضو شورای شهر است، یک نفر از کارکنان شهرداری با قرار 10 میلیارد تومانی و یک نفر کارچاق‌کن در شهرداری که واسطه دریافت رشوه بوده، با قرار موقت روانه زندان شدند.

در پرونده دوم که مربوط به 3 نفر از اعضای شورا شهر پاکدشت است؛ متهمان شناسایی شده با ضمانت 2 میلیارد تومانی آزاد هستند.

اتهامات مطرح شده در هر دو پرونده شامل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، اعمال‌نفوذ، اخذ رشوه، واسطه‌گری و نیز دریافت رشوه است که میزان رشوه دریافت شده در این پرونده در حد 300 میلیون تومان بوده است.

شناسایی این پرونده توسط پلیس امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شده و انفصال از خدمت و تعلیق عوامل این پرونده‌ها بر اساس قانون اجرایی خواهد شد.
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    از این موارد زیاده،به قول شاعر: گر حکم شود که مست گیرند/ در شهر هر آن که هست گیرند!😳😱🤬🤔

  • دومان
    0

    سیصد میلیارد خورده خب دو میلیارد داده تا بقیه اش خورده بشه..ظلم پایدار نیست و طوفان نز...

  • ملیکا
    0

    مگه نگفتید انفصال از خدمت و تعلیق عوامل این پرونده‌ها بر اساس قانون اجرایی خواهد شد. پس چرا هنوز دارن تو شورای شهر جولان میدن و عکس میگیرن از خودشون و به ریش ملت میخندن
    حداقل بریزید بیرون تا تو شورای شهر نباشن
    نمیشه که هم خورده باشن و هم جلوی چشم مردم، مردمو به مسخره بگیرن

  • سمانه
    0

    هیچ اتقاقی نیفتاده شعار ندید دیروز مجدد تشکیل جلسه دادن
    هر کجای دنیا بود اینارو اعدام میکردن اما چون اینجا ایرانه رفتن تشکیل جلسه دادن برای دزدی های جدیدشون تصمیم بگیرن و هیچکس هم پاسخگو نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها