قاتل چاقوکش در دام پلیس دزفول افتاد

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول گفت: قاتل متواری که با ضربات چاقی منجر به قتل شده بود در یکی از استان های همجوار با اقدام های فنی و رصد دقیق پلیس دزفول دستگیر شد.

قاتل چاقوکش در دام پلیس دزفول افتاد

سرهنگ روح اله یاری زاده شنبه شب با اشاره به وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با ضربات چاقو در یکی از مناطق شهرستان دزفول افزود: پس از وقوع قتل و متواری شدن قاتل از صحنه جرم، موضوع دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی ابتدا موفق به شناسایی هویت یکی از همدستان متهم شدند که پس از تحقیق و بررسی های بعمل آمده مخفیگاه قاتل متواری شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضایی در یکی از شهرهای استان همجوار در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی های بعمل آمده پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب به قتل عدم تعادل روانی در لحظه درگیری و اختلاف نظر با مقتول مطرح کرد.

سرهنگ یاری زاده ضمن تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به دلیل پشتیبانی های قضایی در عملیات های مربوطه، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار صادره روانه زندان شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول پیش از این در ۱۰ مهر، ۶ آذر، ۳۰ آذر و ۲۱ شهریور ماه امسال نیز از دستگیری قاتلان فراری در پرونده های مختلف در این شهرستان خبر داده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها