قتل خونین پسر جوان به دست پسرخاله اش در رفسنجان

پسرخاله جنایتکار که در جریان درگیری پسرخاله اش را با شلیک گلوله از اسلحه شکاری به قتل رسانده و متواری شده بود پس از یک سال و نیم زندگی مخفیانه سرانجام با تلاش کارآگاهان زبده رفسنجان شناسایی و دستگیر شد.

قتل خونین پسر جوان به دست پسرخاله اش در رفسنجان

سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: رسیدگی به این پرونده از وقتی کلید خورد که مرد جوانی در یکی از محله‌های  رفسنجان در  درگیری  با شلیک گلوله زخمی شد.

وی افزود: علی رغم تلاش تیم پزشکی مرد جوان به کام مرگ فرو رفت و به دنبال مرگ او بود که کارآگاهان جنایی رفسنجان راهی محل جنایت شده و تحقیقات خود را با دستور بازپرس کشیک قتل  شروع کردند.

عاملین این جنایت خونین پس از  تشکیل پرونده در اقدامات تخصصی پلیس شناسایی شدند اما درحالیکه تعدادی از افراد شرکت کننده در درگیری  دستگیر  شده بودند اما عامل اصلی که پسر خاله مقتول بود متواری شد که سرانجام  با اقدامات تخصصی این متهم پس از یک سال و نیم فرار و زندگی مخفیانه تحت رصد قرار دادند و نهایتا وی را با همکاری های اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطرنشان کرد: این متهم پس از واکاوی سوابق و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها